Τροχοί & TIR

Το νέο Mercedes-Benz Atego

Στον καταιγισμό των νέων φορτηγών που λανσάρει τους τελευταίους μήνες η Mercedes-Benz, προστέθηκε πριν λίγες μέρες και το αναμενόμενο καινούργιο Atego, το μεσαίο φορτηγό μεταφορών – διανομών που κυριαρχεί στις περισσότερες ευρωπαϊκές χώρες, όπως βέβαια και στην Ελλάδα. Θέλοντας να διατηρήσει αυτή την «πρωτοκαθεδρία» στην αγορά, ο κατασκευαστής το προίκισε με αξιόλογα συστήματα και εξοπλισμούς, όμοιους με αυτούς που συναντάμε στα μεγαλύτερα αδέλφια, το Antos και το Actros. ΄Αλλωστε και η νέα σχεδιαστική γραμμή που επικρατεί τώρα στο εσωτερικό της καμπίνας του καινούργιου Atego, παραπέμπει ευθέως στα βαρύτερα σύγχρονα φορτηγά της μάρκας και αυτό αποτελεί σαφή ένδειξη αναβάθμισης του μοντέλου.
από Μανώλης Αγριμανάκης | Πέμπτη 14/03/2013 - 12:00
Κοινοποίηση στα Social Media

Στον καταιγισμό των νέων φορτηγών που λανσάρει τους τελευταίους μήνες η Mercedes-Benz, προστέθηκε πριν λίγες μέρες και το αναμενόμενο καινούργιο Atego, το μεσαίο φορτηγό μεταφορών – διανομών που κυριαρχεί στις περισσότερες ευρωπαϊκές χώρες, όπως βέβαια και στην Ελλάδα. Θέλοντας να διατηρήσει αυτή την «πρωτοκαθεδρία» στην αγορά, ο κατασκευαστής το προίκισε με αξιόλογα συστήματα και εξοπλισμούς, όμοιους με αυτούς που συναντάμε στα μεγαλύτερα αδέλφια, το Antos και το  Actros. ΄Αλλωστε και η νέα σχεδιαστική γραμμή που επικρατεί τώρα στο εσωτερικό της καμπίνας του καινούργιου Atego,  παραπέμπει ευθέως στα βαρύτερα σύγχρονα φορτηγά της μάρκας και αυτό αποτελεί σαφή ένδειξη αναβάθμισης του μοντέλου.

Φυσικά, o κατασκευαστής, πολύ καλά γνωρίζει, ότι οι πελάτες του Atego χαρακτηρίζονται από ένα πλήθος διαφορετικών μεταφορικών αναγκών για την κάλυψη των οποίων προχώρησε σε μια θεαματική αύξηση των βασικών εκδόσεων του νέου αυτοκινήτου με δεκάδες συνδυασμούς ιπποδυνάμεων – μεταξονίων – διαστάσεων – μικτών βαρών – καμπινών κ.α. έτσι ώστε ο ενδιαφερόμενος να έχει τις σωστές εναλλακτικές λύσεις για τη μεταφορά των προϊόντων του.

Οι δεκάδες εκδόσεις του νέου Atego, οι νέες καμπίνες και τα τεχνικά χαρακτηριστικά του παρουσιάζονται αναλυτικά στο επετειακό 300ο τεύχος του ΤΡΟΧΟΙ & TIR.

 

PreviousNext