Τροχοί & TIR

Transport Show Πρεμιέρες: Kosmocar - VW

Με ένα περίπτερο που σε τίποτα δεν είχε να ζηλέψει από το αντίστοιχο της Volkswagen Επαγγελματικά Οχήματα στην έκθεση ΙΑΑ, η Kosmocar προσέλκυσε πλήθος επαγγελματιών. Απόλυτος πρωταγωνιστής της έκθε
Τρίτη 01/11/2016 - 00:00
Κοινοποίηση στα Social Media

Με ένα περίπτερο που σε τίποτα δεν είχε να ζηλέψει από το αντίστοιχο της Volkswagen Επαγγελματικά Οχήματα στην έκθεση ΙΑΑ, η Kosmocar προσέλκυσε πλήθος επαγγελματιών. Απόλυτος πρωταγωνιστής της έκθεσης για την ελληνική Volkswagen, το νέο Multivan που έκανε στο Transport Show 2016 την πρεμιέρα του επί ελληνικού εδάφους.

Σε σπέσιαλ έκδοση, με νοσταλγική διχρωμία και απίθανες λεπτομέρειες (δείτε π.χ., τις ζάντες), για το νέο Multivan δη- μιουργήθηκε το αδιαχώρητο. Με τον καινούργιο TDI και πι- θανότατα τον πιο «προχωρημένο» διάκοσμο που έχουμε δει ποτέ στο εσωτερικό οχήματος της κατηγορίας, λογικό ήταν να σχηματιστούν ουρές για να περιεργαστούν οι επισκέπτες το VW. Πολύ εντυπωσιακά και τα δύο νέα Amarok με όλες τις τελευταίες αναβαθμίσεις και σε πρεμιέρα τον καινούργιο τρίλιτρο V6 TDI των 224 ίππων, με θηριώδη ροπή που φτάνει τα 550 Nm και χαρίζει στο pick-up της Volkswagen επιδόσεις σπορ κατασκευής. Τα δύο ελαφρά ημιφορτηγά του κατασκευαστή εκτέθηκαν στο M.E.C. στην πρώτη τους ίσως εμφάνιση στην Ευρώπη μετά την έκθεση ΙΑΑ στο Αννόβερο, με επίπεδο εξοπλισμού άνεσης και ενεργητικής ασφάλειας μοναδικό για τα δεδομένα της κατηγορίας. Στον μοναδικής αισθητικής χώρο της VW Επαγγελματικά Οχήματα υπήρχε επίσης το τελευταίας εσοδείας Polo Van 1,4 TDI με 75PS, μέση τυποποιημένη κατανάλωση μόλις 3,8 λίτ./100 χλμ. και επίπεδο εξοπλισμού που, προαιρετικά περιλαμβάνει και ένα από τα καλύτερα κιβώτια ταχυτήτων της αγοράς, το διπλού συμπλέκτη DSG. Δεν έλειπε φυσικά και το Caddy Van, με νέο, δίλιτρο TDI και, όπως όλα τα ελαφρά επαγγελματικά του κατασκευαστή, πολύ υψηλό επίπεδο βασικού εξοπλισμού. Την εντυπωσιακή σε «βάθος» γκάμα, συμπλήρωναν το «Διεθνές Van της Χρονιάς 2016» Transporter (T6) και ο βενιαμίν της φίρμας, το load up! με 1000άρη κινητήρα 75PS.

Αναλυτική παρουσίαση στο τεύχος Νοεμβρίου που κυκλοφορεί.

Στο ίδιο τεύχος #343

PreviousNext