Τροχοί & TIR

Κλιμακώνεται η έλλειψη οδηγών φορτηγών. Αναμένονται μέτρα 

Η έλλειψη οδηγών φορτηγών, λεωφορείων και πούλμαν συνεχίζει να ταλανίζει τις ευρωπαϊκές αλυσίδες Μεταφορών και Εφοδιασμού. H νέα σχετική ευρωπαϊκή έκθεση 2022 της IRU είναι πλέον διαθέσιμη και δείχ
Κυριακή 04/09/2022 - 12:23
Κοινοποίηση στα Social Media
driver volvo οδηγός

Η έλλειψη οδηγών φορτηγών, λεωφορείων και πούλμαν συνεχίζει να ταλανίζει τις ευρωπαϊκές αλυσίδες Μεταφορών και Εφοδιασμού.



H νέα σχετική ευρωπαϊκή έκθεση 2022 της IRU είναι πλέον διαθέσιμη και δείχνει ότι στην Ευρώπη έως και 425.000 θέσεις οδηγού φορτηγού, ή το 10% του συνόλου, παρέμειναν κενές το 2021, με πρόβλεψη να αυξηθούν στο 14% μέχρι το τέλος του 2022.



Οι κενές θέσεις εργασίας οδηγών λεωφορείων και πούλμαν είναι 17.000, ή το 7% του εργατικού δυναμικού του κλάδου, και προβλέπεται να αυξηθεί στο 8% μέχρι το τέλος του 2022.



Η έκθεση που βασίζεται σε μία ολοκληρωμένη έρευνα 744 επιχειρήσεων οδικών μεταφορών σε 15 ευρωπαϊκές χώρες περιλαμβάνει οικονομικούς δείκτες μετά την COVID-19 εποχή για τον κλάδο, λεπτομερή στοιχεία για τη δημογραφική και τη δυναμική του φύλου και τις κύριες αιτίες του προβλήματος.



Αναμένονται μέτρα 



Όπως αναφέρεται σε αναλυτικό ρεπορτάζ στο περιοδικό ΤΡΟΧΟΙ & TIR μηνός Σεπτεμβρίου, η Ευρωπαϊκή Ένωση είναι έτοιμη να παρουσιάσει εντός των επόμενων εβδομάδων δέσμη μέτρων που αποσκοπούν στην προσέλκυση επαγγελματιών οδηγών.



Εξετάζεται, μεταξύ άλλων, η μείωση του χρόνου ηλικίας για τα επαγγελματικά διπλώματα, η απαγόρευση εργασιών φορτοεκφόρτωσης από τους οδηγούς των φορτηγών, η μείωση του χρόνου και του κόστους σπουδών για τα διπλώματα, με ταυτόχρονες εξετάσεις για δύο κατηγορίες οδήγησης και άλλα.

 

PreviousNext