Στην κρισιμότερη περίοδο από τη δημιουργία τους βρίσκονται το μήνα αυτό τα ΚΤΕΛ, τα οποία, η κυβέρνηση έχει συμπεριλάβει στα επαγγέλματα που ανοίγουν με βασικό στόχο «την κατάργηση των ποσοτικών και των γεωγραφικών περιορισμών, καθώς και των ελάχιστων αμοιβών».
Από την άλλη πλευρά, οι διοικήσεις των ΚΤΕΛ Α.Ε. επιδιώκουν με επιχειρήματα και συνεχείς παρεμβάσεις του προέδρου της Π.Ο.Α.Υ.Σ., Σοφοκλή Φάτσιου, να διατηρηθεί το υπάρχον καθεστώς μέχρι το 2019, όπως καθορίστηκε από το νόμο 3534.
Όμως, σκληρή αντίδραση συναντούν τόσο από την κυβέρνηση, όσο και την Ομοσπονδία των Ιδιοκτητών Τουριστικών Λεωφορείων και μέχρι την στιγμή που γράφονταν αυτές οι αράδες υπήρχε μια ρευστότητα πληροφοριών με την κάθε πλευρά να επιχειρεί υπέρ των συμφερόντων της. Βέβαιο πάντως είναι, ότι στο υπό κατάθεση Νομοσχέδιο, η κυβέρνηση θα περάσει αυτό που εννοεί απελευθέρωση με ό,τι αυτό συνεπάγεται, πιστεύοντας ότι έτσι εκπληρώνει την επιταγή του μνημονίου για την απελευθέρωση των επιβατικών μεταφορών.
Αναλυτικά, στο ΤΡΟΧΟΙ & TIR Φεβρουαρίου που κυκλοφορεί.