Νομοθεσία | ΤΡΟΧΟΙ & TIR

Νομοθεσία

Στη νέα πρόσκληση συγχρηματοδότησης (απόφαση υπ. Οικονομίας της 19-12-2018), ορίζονται συγκεκριμένα ποσά για τη μετατροπή ενός πετρελαιοκινητήρα σε διπλού καυσίμου, δηλαδή φυσικό αέριο + πετρέλαιο ή (για ελαφρά επαγγελματικά) φυσικό αέριο + βενζίνη.

Μετατροπή κινητήρων φορτηγών και άλλες χρηματοδοτήσεις οχημάτων

Μια νέα βελτιωμένη πρόσκληση συγχρηματοδότησης επανέφεραν τα υπ.

Ποιος αποφασίζει για τον αποκλεισμό από το TIR

Σύμφωνα με το άρθρο 38, παράγραφος 1 της σύμβασης TIR «Κάθε συμβαλλόμενο μέρος έχει το δικαίωμα να αποκλείει προσωρινά ή οριστικά, από το ευεργέτημα των διατάξεων της σύμβασης, κάθε πρόσωπο υπαίτιο...

Μεταβιβάσεις Ταξί και Λεωφορείων: Παράταση φορολογικού νόμου

Μεταβιβάσεις Ταξί και Λεωφορείων: Παράταση φορολογικού νόμου

Παρατάθηκε για μια ακόμη χρονιά, μέχρι 31/12/2019 το ισχύον από το 1998 φορολογικό μέτρο της εφάπαξ φορολογίας κατά τη μεταβίβαση λόγω πώλησης των ΕΔΧ (ταξί), των τουριστικών λεωφορείων ΔΧ και των...

Οι δικαιούχοι πολυμερών αδειών ΕΔΥΜ

Τους δικαιούχους των πολυμερών αδειών ΕΔΥΜ ανακοίνωσε το υπ. Μεταφορών, αλλά, καθώς δεν εξαντλήθηκαν οι 60 άδειες που δικαιούται η χώρα μας, θα γίνονται δεκτές νέες αιτήσεις.

Σε περίπτωση που η επιβίβαση είναι εντός των ορίων της έδρας του Ε.Δ.Χ. αυτοκινήτου, τότε η αποβίβαση μπορεί να είναι σε σημείο είτε εντός είτε εκτός αυτής, ενώ στην περίπτωση που η επιβίβαση είναι εκτός των ορίων της έδρας η αποβίβαση πρέπει να είναι εντός αυτής.

Διευκρινίσεις για τη μεταφορά μαθητών με ταξί και με δημόσια σύμβαση

Σε απάντηση ενδιαφερομένων σχετικά με τις μεταφορές μαθητών δημόσιων σχολείων από τις Περιφέρειες το υπ. Μεταφορών διευκρινίζει τα εξής:

Οι υπουργοί Μεταφορών της ΕΕ αποφάσισαν την ενεργοποίηση ορισμένων άρθρων που περιλαμβάνονται σε τρεις παλαιότερους κοινοτικούς κανονισμούς και αφορούν στον εξοπλισμό ασφαλείας των ελαφρών επαγγελματικών και SUV οχημάτων.

«Μαύρο κουτί» για SUV και ελαφρά επαγγελματικά

Την ενεργοποίηση ορισμένων άρθρων που περιλαμβάνονται σε τρεις παλαιότερους κοινοτικούς κανονισμούς και αφορούν στον εξοπλισμό ασφαλείας των ελαφρών επαγγελματικών και SUV οχημάτων, αποφάσισαν οι...

Ωράρια Οδηγών: Κατ' επιλογήν του οδηγού, οι περίοδοι ημερήσιας ανάπαυσης μπορούν να λαμβάνονται μέσα (εντός του οχήματος), ενώ η εβδομαδιαία ανάπαυση θα πρέπει να λαμβάνεται εκτός οχήματος.

Τα ωράρια οδήγησης και ανάπαυσης των οδηγών φορτηγών - 2019

Τα ωράρια οδήγησης και αναπαύσεων των οδηγών φορτηγών αυτοκινήτων έχουν ως εξής:

1. Ο ημερήσιος χρόνος οδήγησης δεν πρέπει να υπερβαίνει τις 9 ώρες.