Τροχοί & TIR

Οι Ταξινομήσεις των Επαγγελματικών Οχημάτων

Απογοητευτικό ξεκίνημα Αραιογραμμένοι οι πίνακες, καθώς αναφέρονται στον πρώτο μήνα της χρονιάς χωρίς τα νούμερα του συνόλου που θα εμφανιστούν και πάλι από τον επόμενο μήνα. Έτσι, η σύγκριση που μπ
Κυριακή 26/02/2012 - 22:27
Κοινοποίηση στα Social Media
Οι Ταξινομήσεις των Επαγγελματικών Οχημάτων
Οι Ταξινομήσεις των Επαγγελματικών Οχημάτων

Απογοητευτικό ξεκίνημα

Αραιογραμμένοι οι πίνακες, καθώς αναφέρονται στον πρώτο μήνα της χρονιάς χωρίς τα νούμερα του συνόλου που θα εμφανιστούν και πάλι από τον επόμενο μήνα. Έτσι, η σύγκριση που μπορεί να γίνει και είναι τελείως αποκαρδιωτική είναι με τον περσινό Ιανουάριο, ο οποίος, ας σημειωθεί είχε σημαντική πτώση σε σχέση με τον αντίστοιχο του 2009. Με απλά λόγια, οι πωλήσεις επαγγελματικών, πιάσανε πάτο και μόνο η γενικότερη ανάκαμψη της αγοράς και της πραγματικής οικονομίας θα μπορούσε να δώσει μια ώθηση, κάτι που οι αισιόδοξοι εκτιμητές το βλέπουν πολύ πιθανό να συμβεί προς το χειμώνα φέτος.

Από την πλευρά της η κυβέρνηση δεν επιδεικνύει το παραμικρό ενδιαφέρον για την αγορά του επαγγελματικού και κυρίως για την περιβόητη αντικατάσταση των παλιών φορτηγών, η οποία, ούτε από τον νέο αναπτυξιακό προβλέπεται (διάβαζε και σημείωμα του εκδότη), αν και ο νόμος 3887/2010 για την απελευθέρωση του επαγγέλματος την προβλέπει (αλλά άγνωστο πώς, αφού όπως είναι γνωστό, υπάρχουν οι αντίθετες διατάξεις της Ε.Ε.). Θεωρούμε πάντως, ότι οι ενδιαφερόμενοι φορείς, με πρώτο φυσικά τον Σ.Ε.Α.Α., θα πρέπει να εξετάσουν επισταμένα το θέμα, σε όλες του τις πτυχές και να καταλήξουν σε μια βιώσιμη πρόταση προς τα τρία συναρμόδια υπουργεία (Μεταφορών - Περιβάλλοντος - Ανάπτυξης).

Παράλληλα, θα πρέπει να συνεχιστούν οι παρεμβάσεις για την άρση της απαγόρευσης της πετρελαιοκίνησης στις δύο μεγάλες πόλεις, που πλέον έχει ωριμάσει.

PreviousNext