Τροχοί & TIR

Από σήμερα το ψηφιακό πελατολόγιο για συνεργεία, parking, ενοικιάσεις αυτοκινήτου κ.α.

Έρχεται ν’ αντικαταστήσει το γνωστό στις παραπάνω επιχειρήσεις βιβλίο εισόδου-εξόδου οχημάτων.
Δευτέρα 14/04/2025 - 10:56
Κοινοποίηση στα Social Media
φωτό αρχείου
φωτό αρχείου

Η πιλοτική εφαρμογή του ψηφιακού πελατολογίου για μια ομάδα επιχειρήσεων ξεκινά σήμερα Μ. Δευτέρα και προς το παρόν έχει προαιρετικό χαρακτήρα.

Όπως είχε αναφέρει το troxoikaitir.gr (10-02-25), πρόκειται για ένα ακόμη μέτρο της ΑΑΔΕ που αποσκοπεί στον αυστηρότερο έλεγχο των επιχειρήσεων, όπως πάρκινγκ, πλυντήρια, συνεργεία, ενοικιάσεις και πωλήσεις οχημάτων.

Επί της ουσίας, το ψηφιακό πελατολόγιο έρχεται ν’ αντικαταστήσει το γνωστό στις παραπάνω επιχειρήσεις βιβλίο εισόδου-εξόδου οχημάτων. Με το νέο σύστημα, κάθε αυτοκίνητο που θα μπαίνει στην επιχείρηση θα καταγράφεται με το σκανάρισμα της πινακίδας του από το τηλέφωνο του επαγγελματία. Σε πραγματικό χρόνο η πινακίδα του αυτοκινήτου (και όχι το όνομα του οδηγού/ιδιοκτήτη του Ι.Χ) θα καταγράφεται στο ψηφιακό πελατολόγιο του myDATA. Και όταν το αυτοκίνητο εξέρχεται του χώρου στάθμευσης, θα σκανάρεται αυτή τη φορά η απόδειξη ή το τιμολόγιο που θα έχει εκδοθεί ώστε να κλείσει η συναλλαγή. 

Όλες αυτές τις κινήσεις, η ΑΑΔΕ θα μπορεί να τις βλέπει σε πραγματικό χρόνο καθώς η εφαρμογή είναι διασυνδεδεμένη με το TAXIS. Και κάθε φορά που θα παρατηρείται μικρότερος αριθμός αποδείξεων από τις κινήσεις τότε την πόρτα της επιχείρησης θα χτυπάνε οι ελεγκτές για περαιτέρω ελέγχους. Μάλιστα θα υπάρχει και δυνατότητα σύγκρισης των στοιχείων μιας συγκεκριμένης επιχείρησης, όπως αυτά καταγράφονται στο πελατολόγιο με τα στοιχεία που προκύπτουν από ομοειδείς επιχειρήσεις.

Σημειώνεται ότι οι εταιρείες ενοικίασης αυτοκινήτων θα πρέπει να δηλώνουν τον τύπο του οχήματος, τον σκοπό χρήσης του, καθώς και το σημείο παραλαβής και επιστροφής, ενώ τα πάρκινγκ, τα πλυντήρια και τα συνεργεία θα πρέπει να καταγράφουν υποχρεωτικά όλα τα οχήματα που εισέρχονται στις εγκαταστάσεις τους.

PreviousNext