Εγκρίθηκαν οι περιβαλλοντικοί και λοιποί όροι για την κατασκευή της νότιας παράκαμψης της Λάρισας, ένα σημαντικό έργο, δεδομένου ότι συνδέει απευθείας τρείς οδικούς άξονες (Εθνική Οδό 6: Βόλος – Ηγουμενίτσα, Παλαιά Εθνική Οδό Αθήνας – Θεσσαλονίκης και κατ’ επέκταση με τον Αυτοκινητόδρομο Αθηνών – Θεσσαλονίκης – Ευζώνων), παρακάμπτοντας την πόλη της Λάρισας.
Αναλυτικότερα, το έργο αφορά στη βελτίωση της Εθνικής Οδού 108 (Ε.Ο.108): Νότια Παράκαμψη Λάρισας, η οποία συνδέει απευθείας την Εθνική Οδό 6: Βόλος – Ηγουμενίτσα (Βόλος – Α.Κ. Βελεστίνου – Λάρισα – Τρίκαλα [μέσω Βόρειας και Ανατολικής παράκαμψης της πόλης] – Καλαμπάκα – Γέφυρα Μουργκάνι – Κατάρα – Μέτσοβο – Ιωάννινα – Ηγουμενίτσα) με την Παλαιά Εθνική Οδό Αθήνας – Θεσσαλονίκης στην περιοχή της Λάρισας και κατ’ επέκταση με τον Αυτοκινητόδρομο Αθηνών – Θεσσαλονίκης – Ευζώνων, παρακάμπτοντας την πόλη της Λάρισας.
Η οδός συνολικού μήκους 7 χλμ. περίπου, διατρέχει με κατεύθυνση από δυτικά προς νότο την περιοχή νότια του πολεοδομικού συγκροτήματος της Λάρισας, η οποία χαρακτηρίζεται από πεδινό ανάγλυφο χωρίς τοπικές εξάρσεις και υψομετρικές διαφορές. Αρχή του έργου είναι το σημείο συναρμογής της αρτηρίας της παράκαμψης Λάρισας με τον περιβαλλοντικά αδειοδοτημένο ισόπεδο κυκλικό κόμβο επί τη Ε.Ο.6 (το βόρειο σκέλος του Κυκλικού Κόμβου αποτελεί τμήμα του Βόρειου Εξωτερικού Δακτυλίου της Λάρισας, το ανατολικό σκέλος είναι η αστική οδός Ιωαννίνων, το δυτικό σκέλος είναι η Ε.Ο.6 προς Τερψιθέα και Τρίκαλα και το νότιο σκέλος είναι η Νότια Παράκαμψη Λάρισας) και πέρας το σημείο συναρμογής με τον περιβαλλοντικά αδειοδοτημένο ισόπεδο κυκλικό κόμβο Ι/Κ της Παλαιάς Εθνικής Οδού Αθήνας – Θεσσαλονίκης.
Πηγή: Thenewspaper.gr