Σε νέες εκδόσεις μήκους ξεκινά η παραγωγή του νέου λεωφορείου Intouro της Mercedes-Benz με εξοπλισμό ABA 5 πετρελαιοκινητήρες σε τρία επίπεδα ισχύος και ένα ήπιο υβριδικό σύστημα.
Αναλυτικότερα, το λεωφορείο είναι διαθέσιμο στη στάνταρ έκδοση των 12,2 μέτρων, στα 13,1 μέτρα, σε μια μεσαία έκδοση 10,8 μέτρων και στη μακρύτερη τριαξονική έκδοση των 14,9 μέτρων.
Για πρώτη φορά στα μοντέλα Intouro θα περάσει το προηγμένο σύστημα αυτόματης πέδησης κινδύνου ABA 5 (τελευταία γενιά του Active Break Assist) που μπορεί να φρενάρει μέχρι ακινητοποίησης του οχήματος σε περιπτώσεις αποφυγής σύγκρουσης με σταθερά ή κινούμενα αντικείμενα ή κινούμενων-ακίνητων πεζών.
Και για τις τέσσερις εκδόσεις μήκους, στάνταρ είναι το σύστημα Sidequard που περιλαμβάνει και την ανίχνευση πεζών κινούμενων στα πλάγια του οχήματος.
Εξάλλου, για λόγους προστασίας από την πανδημία Covid-19 μεσολαβεί μεγαλύτερο κενό μεταξύ του κόκπιτ και της πρώτης σειράς των καθισμάτων. Υπάρχει, επίσης, πόρτα στον χώρο οδήγησης που κλείνει προστατεύοντας περισσότερο τον οδηγό. Για τους επιβάτες έχουν τοποθετηθεί επιπλέον ειδικά φίλτρα στο κύκλωμα A/C και θέρμανσης.
Όπως αναφέρθηκε, η νέα σειρά Intouro κινείται από πετρελαιοκινητήρες τριών επιπέδων ισχύος. Στα 7,7 λίτρα με ισχύ 299 ίππων (220 kW) και 1200 Nm ροπής, στους 354 ίππους (260 kW) και 1400 Nm ροπής. Η μακρύτερη τριαξονική έκδοση εξοπλίζεται με τον 10,7 λίτρων κινητήρα με ισχύ 394 ίππων (290 kW) και 1900 Nm ροπής. Η ισχύς των πετρελαιοκινητήρων θα συμπληρώνεται από ένα επιπλέον σύστημα με ισχύ 14 kW (ίδιο με αυτό των Citaro).
Πρόκειται για την ήπια υβριδική έκδοση των Intouro με την ηλεκτρική ενέργεια να ανακτάται κατά την πέδηση και να αποθηκεύεται σε δύο συμπυκνωτές (supercaps). Η αποθηκευμένη αυτή ενέργεια θα χρησιμοποιείται για τη λειτουργία των βοηθητικών συστημάτων που απαιτούν ηλεκτρική ενέργεια.