Τροχοί & TIR

Ηλεκτρικό Renault E-Tech T: Ξεκινούν οι παραγγελίες

Δίνει αυτονομία 600 χιλιομέτρων.
Τρίτη 26/11/2024 - 13:19
Κοινοποίηση στα Social Media
.

Με τον καινούργιο χρόνο, η Renault Trucks θα δέχεται παραγγελίες για το ηλεκτρικό μοντέλο Renault Trucks E-Tech T. Με αυτονομία 600 χλμ. με μία μόνο φόρτιση, το φορτηγό αυτό ανοίγει νέες προοπτικές στην ηλεκτροκίνηση μεταφορών μεγάλων αποστάσεων.

Η αυξημένη αυτονομία του Renault Trucks E-Tech T επιτυγχάνεται με την ενσωμάτωση ενός νέου ηλεκτρικού άξονα, προηγμένης τεχνολογίας E-axle που επιτρέπει όλα τα εξαρτήματα του συστήματος μετάδοσης κίνησης - ηλεκτροκινητήρας και κιβώτιο ταχυτήτων - να ομαδοποιηθούν στο πίσω τμήμα του οχήματος.

Αυτό έχει ως αποτέλεσμα την απελευθέρωση χώρου για την τοποθέτηση πρόσθετων συστοιχιών μπαταριών, με τις οποίες το Renault Trucks E-Tech T με τον άξονα e-axle μπορεί να καλύψει 600 km με μία μόνο φόρτιση.

Ο ηλεκτρικός άξονας e-axle της Renault Trucks
Ο ηλεκτρικός άξονας e-axle της Renault Trucks

«Η έλευση αυτού του ηλεκτρικού φορτηγού θα ενισχύσει τη μετάβαση στην ηλεκτρική κινητικότητα», εξήγησε ο Emmanuel Duperray, Senior Vice President Electromobility της Renault Trucks. «Πιστεύουμε ότι η αυτονομία των 600 χιλιομέτρων με μία μόνο φόρτιση, σε συνδυασμό με την ανάπτυξη δημόσιων δικτύων υποδομών φόρτισης μέχρι το 2026 - ιδίως μέσω της κοινοπραξίας μας Milence - θα μας επιτρέψει να επιτύχουμε την επιχειρησιακή ισοτιμία [με την τεχνολογία πετρελαίου] που περιμένουν οι πελάτες μας».

Ενδιαφέρον όμως έχει και το σχόλιο του Emmanuel Duperray που ακολουθεί:

«Δεν επιδιώκουμε να μπούμε σε έναν αγώνα αυτονομίας με μία μόνο φόρτιση. Οι υπερμεγέθεις μπαταρίες επιβαρύνουν το ωφέλιμο φορτίο, αυξάνουν το συνολικό λειτουργικό κόστος και αυξάνουν το περιβαλλοντικό αποτύπωμα. Στην ουσία, ένα ηλεκτρικό φορτηγό είναι ακριβότερο από ένα όχημα εσωτερικής καύσης. Πρέπει να επανεξετάσουμε τα logistics χαμηλών εκπομπών διοξειδίου του άνθρακα, με άλλα λόγια, να επανεξετάσουμε τα πρότυπα μεταφοράς για να βελτιστοποιήσουμε τη χρήση των οχημάτων μεταφοράς και, ως εκ τούτου, να μειώσουμε το κόστος ανά χιλιόμετρο».

Οι παραγγελίες για το νέο αυτό όχημα θα ξεκινήσουν το 2025, ενώ την παραγωγή θα αναλάβει το εργοστάσιο του Bourg-en-Bresse, το οποίο συναρμολογεί τις ηλεκτρικές σειρές υψηλών προδιαγραφών της μάρκας ήδη από τα τέλη του 2023.

PreviousNext