Επίθεση κατά Λυμπερόπουλου εξαπέλυσε η Πανελλήνια Ομοσπονδία Ταξί (ΠΟΕΙΑΤΑ) σε απάντηση της "εμετικής φρασεολογίας" του προέδρου του ΣΑΤΑ, όπως τη χαρακτηρίζει, και τονίζει ότι "δεν υπάρχει καμιά κρυφή ατζέντα".
Διαβάστε στη συνέχεια τη σχετική ανακοίνωση της ΠΟΕΙΑΤΑ:
"Ξεκινώντας οφείλουμε πρώτα να καταδικάσουμε οποιαδήποτε μορφή βίας υπήρξε προς συναδέλφους μας και να ζητήσουμε παράλληλα να μην ξαναφτάσει κανείς τον κλάδο σε ανάλογες καταστάσεις.
Στη συνέχεια δηλώνουμε κατηγορηματικά ότι δεν υπάρχει καμία κρυφή ατζέντα και είναι όλα ξεκάθαρα στο φως.
Αρκετά με τις ύβρεις, την εμετική φρασεολογία, τις απειλές και τον τραμπουκισμό του Θύμιου Λυμπερόπουλου και των κομματικών στελεχών του. Φράσεις όπως «προσκυνημένοι, φασίστες, χίτες, δωσίλογοι, προδότες, κουκουλοφόροι», αποτελούν μαύρη κηλίδα στη συνδικαλιστική πορεία του κ. Λυμπερόπουλου και επιφυλασσόμαστε με κάθε νομικό εργαλείο που μας δίνει η Δικαιοσύνη. Έχουμε επιλέξει την ενότητα του κλάδου και δεν θα πέσουμε τόσο χαμηλά, να απαντούμε δημόσια στις ύβρεις.
Η Ομοσπονδία και το Προεδρείο της λειτουργεί συζητώντας για το καλό και μόνο του ταξί. Άλλωστε όλοι είμαστε ενεργοί, μάχιμοι ταξιτζήδες και όχι συνταξιούχοι. Από το ταξί ζούμε και για αυτό θα δώσουμε όποια μάχη χρειαστεί!
Ξεκάθαρα λόγια λοιπόν. Τα αιτήματα που έχουμε θέσει ΠΟΕΙΑΤΑ και ΣΑΤΑ είναι τα ίδια ακριβώς. Αυτό που διαφέρει είναι ο τρόπος διεκδίκησης. Εμείς προτάσσουμε τον διάλογο και τη σοβαρότητα των επιχειρημάτων μας, ενώ από τη μεριά του προέδρου του ΣΑΤΑ έχουμε τραμπουκισμούς, χαρακτηρισμούς, απεργίες και στιγματισμό του κλάδου.
Τα αποτελέσματα θα φανούν σύντομα και θα κριθούμε όλοι ανάλογα.
Επαναλαμβάνουμε τις πάγιες θέσεις μας:
Ειδικές λωρίδες στην Αθήνα: 20 χρόνια τα ταξί είναι εκτός λωρίδων, μπαίνουν και βγαίνουν παράνομα στους ελάχιστους χώρους επιβίβασης και αποβίβασης. Όλα αυτά τα χρόνια πρόεδρος ήταν ο κ. Λυμπερόπουλος. Εμείς από την πρώτη μας συνάντηση ως Προεδρείο με τον πρώην Υφ. Κ. Οικονόμου τονίσαμε σαν Ομοσπονδία πως θέλουμε τα ταξί μέσα στις λωρίδες και μέσα στο νέο ΚΟΚ. Σήμερα βλέπουμε ένα σχέδιο νόμου που επιτρέπει την επιβίβαση και την αποβίβαση σε δευτερόλεπτα. Εκφράζουμε τη δυσαρέσκειά μας σε αυτό το νομοθέτημα. Είναι κάτι που θα αποτελέσει κίνδυνο στην ασφάλεια των επιβατών μας, δεν μπορεί να εφαρμοστεί και θα πρέπει να αλλάξει πριν ψηφιστεί. Προς αυτή την κατεύθυνση θα κινηθούμε τις επόμενες μέρες και σε τέτοια θέματα δεν υπάρχει αντιπολίτευση, πρέπει ο κλάδος να είναι σύσσωμος και αποφασισμένος.
Ηλεκτρικά το 2026 και είσοδος στις λωρίδες: Πάγια θέση της Ομοσπονδίας είναι η παράταση το μέτρου για το 2035, δεν είναι εφικτό και λογικό να ισχύσει κάτι τέτοιο, ενώ δεν υπάρχει υποδομή, αξιόλογα επαγγελματικά οχήματα και χαμηλό κόστος αγοράς, ενώ το βασικότερο που είναι η αυτονομία, ειδικά για 2 και 3 ιδιοκτήτες είναι απαγορευτική. Η επιλογή της διέλευσης μόνο των ηλεκτρικών ταξί και η απαγόρευση όλων των υπολοίπων μας βρίσκει αντίθετους.
Ως Ομοσπονδία ζητάμε να γίνει εμπεριστατωμένη μελέτη από ειδικούς επιστήμονες, στην οποία θα καθορίζεται το εάν, το πότε και το πού θα μπορούν να μπαίνουν ταξί, μετά και την προμήθεια των νέων λεωφορείων. Είμαστε βέβαιοι ότι σε πολλές, αν όχι σε όλες, αρτηρίες η μελέτη αυτή θα δείξει ότι όντως ταξί και λεωφορεία μπορούν να συνυπάρξουν. Θέλουμε τη συμβολή ειδικών επιστημόνων, γιατί όλα αυτά τα χρόνια ο κλάδος μας βασανίζεται από συνδικαλιστικές αλχημείες και ελλιπείς πολιτικές.
Λοιπά θέματα που είναι στην ατζέντα μας με το Υπουργείο και που πέρασαν μετά από διάλογο από το Διοικητικό Συμβούλιο πριν λίγες μέρες στην Ομοσπονδία:
– Αύξηση τιμολογίου λόγω πληθωρισμού, ζητάμε και πρέπει να πάρουμε αύξηση μεσοσταθμική με αναπροσαρμογή προς τα επάνω των φιξ τιμών αεροδρομίου
– Είναι στο τελικό στάδιο η ψηφιοποίηση των ειδικών αδειών και η ένταξή τους στο gov.
– Για το θέμα του ποινικού μητρώου πήραμε τη δέσμευση να εξεταστεί από τη νομική ομάδα του Υπουργείου ο τρόπος θεραπείας της διάταξης.
– Οι λωρίδες της Θεσσαλονίκης πρέπει να υπογραφούν! (Μια προσωπική αναφορά: Δεν θα εκδικηθούμε Θύμιο τη Θεσσαλονίκη όπως δήλωσες και δεν θα αλλάξει κάτι που ισχύει 20 χρόνια τώρα.)
– Το θέμα της Fraport έχουμε τη δέσμευση πως συζητείται προς τη θετική λύση εξεύρεσης ενός άλλου χώρου ειδικά και μόνο για ταξί.
– Τα 9θέσια ταξί θα δοθούν σύντομα σε όλη την Ελλάδα.
– Κληρονομικά θέματα είναι σε διάλογο για να επιλυθούν στα πρώτα νομοσχέδια.
– Η τροπολογία του 6μηνου στον αποχαρακτηρισμό θα γίνει 12μηνη".