Την αναβαθμισμένη έκδοση του «SHERPA Ε» λανσάρει η Goldhofer, με τον ηλεκτρικό τράκτορα αερολιμένων να υπόσχεται όχι μόνο ένα ευρύτερο φάσμα απόδοσης και μεγαλύτερο κύκλο ζωής σε λειτουργία, αλλά και γρηγορότερες και πιο ευέλικτες επιλογές φόρτισης, καθώς και μεγαλύτερα διαστήματα συντήρησης και χαμηλότερο κόστος λειτουργίας.
Σε αντίθεση με το προηγούμενο μοντέλο, ο βελτιωμένος τράκτορας εξοπλίζεται με έναν ηλεκτροκινητήρα άμεσης μετάδοσης, μέγιστης ροπής 1.050 Nm, ο οποίος του επιτρέπει να κινείται με ταχύτητα 30 χλμ./ώρα στις μόλις 3.000 σ.α.λ. Η ηλεκτρική ενέργεια παρέχεται μέσω μπαταριών που υποστηρίζονται από ένα έξυπνο σύστημα διαχείρισης της θερμοκρασίας. Οι μπαταρίες λιθίου των 400 V μπορούν να φορτιστούν χρησιμοποιώντας σχεδόν οποιαδήποτε τυπική υποδομή φόρτισης.
Αναλυτικότερα, οι υποψήφιοι αγοραστές μπορούν να επιλέξουν τις μπαταρίες τεχνολογίας «IonMaster», με χωρητικότητα 35 ή 70 kWh. Σύμφωνα με την εταιρεία, η αυτονομία είναι βελτιωμένη κατά 25%, με τη διαδικασία φόρτισης των μεγάλων μπαταριών (20% - 80%) να διαρκεί -για παράδειγμα- 35 λεπτά σε έναν DC ταχυφορτιστή των 70 kW.
Σημειώνεται πως το αναβαθμισμένο σύστημα διαχείρισης της θερμοκρασίας επιτρέπει στον ηλεκτρικό τράκτορα της Goldhofer να λειτουργεί σε θερμοκρασίες από -20°C έως +45°C. Αξίζει να αναφερθεί, ακόμα, πως σύμφωνα με την εταιρεία, η εξοικονόμηση ενέργειας σε σχέση με έναν πετρελαιοκίνητο τράκτορα τερματικών σταθμών φτάνει μέχρι και το 80%. Την ίδια στιγμή, ο SHERPA Ε λειτουργεί σχεδόν αθόρυβα, δίχως φυσικά να εκπέμπει ρύπους.