Τροχοί & TIR

Ηλεκτρικό ντάμπερ 240 τόνων

Τη συμφωνία για τον σχεδιασμό, την κατασκευή, τη δοκιμή και την ενσωμάτωση ενός συστήματος μπαταριών για την τροφοδοσία ενός ηλεκτρικού φορτηγού ορυχείων (ντάμπερ), ανακοίνωσαν πρόσφατα η
Κοινοποίηση στα Social Media

Τη συμφωνία για τον σχεδιασμό, την κατασκευή, τη δοκιμή και την ενσωμάτωση ενός συστήματος μπαταριών για την τροφοδοσία ενός ηλεκτρικού φορτηγού ορυχείων (ντάμπερ), ανακοίνωσαν πρόσφατα η Williams Advanced Engineering (WAE) και η Fortescue Metals Group (Fortescue).

Το έργο θα περιλαμβάνει ακόμα τον σχεδιασμό και την κατασκευή της κατά παραγγελία ηλεκτρικής γραμμής κίνησης, που θα προσφέρει τη δυνατότητα αναγέννησης ισχύος καθώς το φορτηγό κινείται σε κατωφέρειες, προκειμένου οι μπαταρίες να φορτίζουν εν κινήσει (ανάκτηση κινητικής ενέργειας και μετατροπή της σε ηλεκτρική).

Οι εν λόγω μπαταρίες θα κατασκευαστούν στο εργοστάσιο της WAE που βρίσκεται στην κοινότητα Grove, του Oxfordshire του Ην. Βασιλείου. Εν συνεχεία, θα αποσταλούν στο Περθ της Αυστραλίας, όπου θα τοποθετηθούν σε ένα πρωτότυπο ντάμπερ 240 τόνων, προκειμένου να πραγματοποιηθούν οι απαραίτητες δοκιμές απόδοσης στις εργασίες εξόρυξης της Fortescue στο Pilbara της Δυτικής Αυστραλίας.

Επιπλέον, για να υποστηριχθεί η πλήρης ενσωμάτωση του ηλεκτρικού οχήματος στον στόλο φορτηγών ορυχείων, το έργο θα περιλαμβάνει, επίσης, την ανάπτυξη μιας υποδομής γρήγορης φόρτισης των μπαταριών, η οποία θα αξιοποιεί τις ανανεώσιμες πηγές ενέργειας από το δίκτυο Pilbara Energy Connect της Fortescue.

Σημειώνεται, πως η WAE δημιουργήθηκε το 2010 από τους κόλπους της Williams F1 και αποτέλεσε τον αρχικό προμηθευτή μπαταριών στα ηλεκτρικά μονοθέσια του πρωταθλήματος FIA Formula E World Championship το 2014, με τη βρετανική εταιρεία να σχεδιάζεται να επιστρέψει στον θεσμό στη σεζόν 2022-23. Υπενθυμίζεται, ακόμα πως η Williams Advanced Engineering βοήθησε πέρυσι την εταιρεία εξόρυξης, Anglo American, να κατασκευάσει ένα υδρογονοκίνητο φορτηγό ορυχείων, με το ηλεκτρικό ντάμπερ κυψελών καυσίμου να στηρίζεται πάνω σε ένα ήδη υπάρχον συμβατικό φορτηγό της εταιρείας μάρκας Komatsu (διαβάστε Τ&Τ Μαρτίου 2020).

PreviousNext