Τροχοί & TIR

Ταξινομήσεις

Ο πιο κρύος Ιανουάριος Παγωμένος για την αγορά των επαγγελματικών αυτοκινήτων ήταν ο πρώτος μήνας του χρόνου, με ταξινομήσεις που εγγίζουν τα όρια της απραξίας για ορισμένες κατηγορίες, όπως άλλωστ
Κυριακή 26/02/2012 - 22:26
Κοινοποίηση στα Social Media
Μεσαία Βαρέα Φορτηγά άνω των 8 τόνων
Μεσαία Βαρέα Φορτηγά άνω των 8 τόνων

Ο πιο κρύος Ιανουάριος



Παγωμένος για την αγορά των επαγγελματικών αυτοκινήτων ήταν ο πρώτος μήνας του χρόνου, με ταξινομήσεις που εγγίζουν τα όρια της απραξίας για ορισμένες κατηγορίες, όπως άλλωστε μπορείτε να δείτε στους σχετικούς πίνακες. Να υπενθυμίσουμε, μάλιστα, ότι οι εμφανιζόμενες μειωμένες πωλήσεις, έρχονται ως συνέχεια της περυσινής γενικής πτώσης με αποτέλεσμα να δημιουργούνται προβλήματα ρευστότητας σε αρκετές επιχειρήσεις του Κλάδου.

Οι οποίες με τη σειρά τους έχουν ελαχιστοποιήσει τις παραγγελίες προς τα εργοστάσια και αυτά πάλι προβαίνουν σε μείωση των ωρών εργασίας, στη κατάργηση δεύτερης ή τρίτης βάρδιας ή σε απολύσεις, σε κλείσιμο μονάδων ή σε προσωρινές διακοπές παραγωγής και άλλα επώδυνα μέτρα, τα οποία συχνά αναγγέλονται ταυτόχρονα με τα δυσάρεστα οικονομικά αποτελέσματα του κάθε ομίλου, όπως μπορείτε να διαβάσετε στις ειδησεογραφικές σελίδες που προηγούνται.



Από την πλευρά της, η κυβέρνηση δεν φαίνεται πρόθυμη να λάβει μέτρα τόνωσης της συγκεκριμένης αγοράς, αν και έγκυρες πληροφορίες αναφέρουν ότι εξετάζει θετικά τη μείωση των τελών ταξινόμησης και κυκλοφορίας με μια υπέρ των πρασίνων κλιμάκωση, ενέργειες που θα προβληθούν ως αντισταθμιστικές της υπερφορολόγησης των καυσίμων κίνησης. Με απλά λόγια, η κυβέρνηση επιλέγει για τον καταναλωτή μια ελαφρά μείωση στο κόστος κτήσης του οχήματος και μια βαριά αύξηση διαρκείας στο κόστος λειτουργίας του αυτοκινήτου.



Επιστρέφοντας τώρα στον Κλάδο των αντιπροσώπων, εισαγωγέων και εμπόρων επαγγελματικών αυτοκινήτων, πληροφορίες του Τ.Τ. αναφέρουν ότι διαφαίνονται ανακατατάξεις στο χώρο όχι μόνο σε επίπεδο αναστολής λειτουργίας εκθεσιακών υποκαταστημάτων, αλλά και σε αλλαγές σε επίπεδο επισήμων ντήλερ, καθώς και σε συγχωνεύσεις εταιρειών. Σχετικές συζητήσεις είναι σε εξέλιξη και ως εκ τούτου, το περιοδικό δεν προβαίνει σε παραπέρα αποκαλύψεις. ΄Αλλωστε μια από τις πρώτες ανακοινώσεις (αφορά στα λεωφορεία), δεν απέχει χρονικά πολύ, ενώ μέσα στο 2010 αναμένεται η πλήρης επιβεβαίωσή μας και για τα υπόλοιπα αναφερθέντα.

Στο ίδιο τεύχος #263

PreviousNext