Στο -27% έκλεισε το 5μηνο Ιανουαρίου - Μαίου 2010 σε σχέση με το αντίστοιχο περσινό διάστημα για τα φορτηγά άνω των 3,5 τόνων, ενώ θεαματική αύξηση πωλήσεων κατέγραψαν τα ελαφρά κάτω των 3,5 τόνων επαγγελματικά που βρέθηκαν με +25,5% δίνοντας μια ανάσα στις αντιπροσωπείες τους.
Η εικόνα, ωστόσο, των καινουργών λεωφορείων παραμένει απελπιστική καθώς τα μεγάλα άνω των 35 θέσεων καταγράφουν απώλειες -93,2% σε σχέση με το περσινό 5ντάμηνο και -85,5% τα mini.
Τα μεσαία 24-34 θέσεων είχαν τις λιγότερες απώλειες σε ποσοστό (-17,6%) και λέμε σε ποσοστό, γιατί σε απόλυτους αριθμούς οι πωλήσεις όλων των λεωφορείων είναι εξαιρετικά χαμηλές με ό,τι αυτό συνεπάγεται.
Στα φορτηγά η Mercedes προηγείται, όπως πάντα, ενώ τη δεύτερη θέση διεκδικεί και φέτος η Iveco που διαθέτει μοντέλα ελαφρά και μεσαία. Στα βαριά, η ΜΑΝ κατέχει τη δεύτερη θέση και ακολουθεί από κοντά η Volvo.
Πολύ καλή εικόνα εμφανίζουν στις ταξινομήσεις των μεταχειρισμένων η Mercedes, η ΜΑΝ και η Volvo, ενώ δεν θα πρέπει να περάσει απαρατήρητη η κινητικότητα των Iveco που πλέον γίνονται εμπορεύσιμα και ως μεταχειρισμένα.