Τροχοί & TIR

SCANIA R 730 και VOLVO FH-16 750 στη διαδρομή Τρίπολη-Λάρισα

Δυο οχήματα με πανίσχυρους κινητήρες και εξαιρετικές επιδόσεις, με τα δικά του πλεονεκτήματα το καθένα ξεχωριστά, φιγουράρουν έχοντας κατακτήσει τον τίτλο του ισχυρότερου φορτηγού. Ο Γιώργος και ο Κώστας Μικρούλης μάς καλωσορίζουν στην καμπίνα του FH και του R και καταθέτουν την άποψή τους για τα αυτοκίνητα και την οδηγική συμπεριφορά τους. Παράλληλα ταξιδεύουμε με τα δυο οχήματα στη διαδρομή Τρίπολη-Λάρισα καταγράφοντας τις δικές μας παρατηρήσεις για τις καμπίνες, την κατανάλωση των οχημάτων και την ταχύτητα με την οποία κινήθηκαν στις μεγάλες αναβάσεις της διαδρομής, του Μαρτίνου και της Πελασγίας. Ακολουθήστε μας στο δρομολόγιο με το 750 και κατόπιν με το 730 στο ΤΡΟΧΟΙ & TIR Φεβρουαρίου που κυκλοφορεί.
από Παύλος Μαυρομύτης | Σάββατο 01/02/2014 - 00:00
Κοινοποίηση στα Social Media

Η ναυαρχίδα της Σουηδικής εταιρείας, το Volvo FH-16 750, αποτελεί την τελευταία αγορά της μεταφορικής των αδερφών Μικρούλη από την Τρίπολη, ενώ πριν δυο χρόνια αγόρασαν και το πρώτο τριαξονικό Scania R 730 στην Ελλάδα, μένοντας πιστοί στην παράδοση της εταιρείας τους να αγοράζουν καινούργια φορτηγά με τις υψηλότερες ιπποδυνάμεις. Δυο οχήματα με πανίσχυρους κινητήρες και εξαιρετικές επιδόσεις, με τα δικά του πλεονεκτήματα το καθένα ξεχωριστά, φιγουράρουν έχοντας κατακτήσει τον τίτλο του ισχυρότερου φορτηγού.
Ο Γιώργος και ο Κώστας Μικρούλης μάς καλωσορίζουν στην καμπίνα του FH και του R και καταθέτουν την άποψή τους για τα αυτοκίνητα και την οδηγική συμπεριφορά τους. Παράλληλα ταξιδεύουμε με τα δυο οχήματα στη διαδρομή Τρίπολη-Λάρισα καταγράφοντας τις δικές μας παρατηρήσεις για τις καμπίνες, την κατανάλωση των οχημάτων και την ταχύτητα με την οποία κινήθηκαν στις μεγάλες αναβάσεις της διαδρομής, του Μαρτίνου και της Πελασγίας.
Ακολουθήστε μας στο δρομολόγιο με το 750 και κατόπιν με το 730 στο ΤΡΟΧΟΙ & TIR Φεβρουαρίου που κυκλοφορεί.

Διαβάστε επίσης

kalatzis

Το τριαξονικό μόλις επιβιβάστηκε στο λιμάνι Κυθήρων (Διακόφτι)

daf xf

Η εμπρόσθια ανάρτηση είναι με τρία παραβολικά ελατήρια και η πίσω με οκτώ αερόφουσκες δεύτερης γενιάς.

PreviousNext