Αρχή του παγόβουνου για τη χερσαία μεταφορά χαρακτηρίζει το ΣΕΟΦΑΕ (Συνδικάτο Επαγγελματιών Οδηγών Φορτηγών Αυτοκινήτων Ελλάδας) τη δραματική εξέλιξη που είχε η εταιρεία ΑΦΟΙ ΚΑΣΣΟΥΔΑΚΗ, το κλείσιμο της οποίας άφησε απλήρωτους 230 εργαζομένους.

Στην ανακοίνωσή του, το Συνδικάτο αναφέρει:

«Η διοίκηση του ΣΕΟΦΑΕ μετά τα όσα συνέβησαν τις τελευταίες μέρες με την εταιρεία ΑΦΟΙ ΚΑΣΣΟΥΔΑΚΗ και το κλείδωμα των λογαριασμών της εν λόγω εταιρείας από την Ανεξάρτητη Αρχή Δημοσίων Εσόδων (Α.Α.Δ.Ε.) και τη στάση πληρωμών σε 230 οικογένειες, συγκάλεσε έκτακτο Διοικητικό Συμβούλιο για να πάρει αποφάσεις για το πώς θα κινηθεί στηρίζοντας τους εργαζόμενους σε αυτή τη δύσκολη στιγμή λίγο πριν τις γιορτές.

Η Διοίκηση της εταιρείας μας ενημέρωσε ότι η Α.Α.Δ.Ε. δέσμευσε όλους τους λογαριασμούς της εταιρείας λόγο χρεών προς το δημόσιο, και παρ’ όλες τις προσπάθειες της Διοίκησης της εταιρείας ΑΦΟΙ ΚΑΣΣΟΥΔΑΚΗ δεν ευδοκίμησαν οι προσπάθειες για τη ρύθμιση των χρεών ως προς την Α.Α.Δ.Ε., με αποτέλεσμα η εταιρεία να προβεί σε στάση πληρωμών.

Η Διοίκηση του Συνδικάτου θα είναι στο πλευρό των εργαζομένων και θα τους στηρίξει με κάθε νόμιμο και ένδικο μέσο μέσα από τις δευτεροβάθμιες οργανώσεις και τους νομικούς της συμβούλους, ώστε όλοι τους στο μέτρο του δυνατού να λάβουν έστω τα δεδουλευμένα τους, και το Δώρο των Χριστουγέννων.

Δυστυχώς, αυτή είναι η αναπτυξιακή πολιτική της χώρας μας και αντί να διορθωθεί η κατάσταση… δυστυχώς χειροτερεύει, αφού κλείνει μια εταιρεία που είναι στον χώρο της μεταφοράς πάνω από 30 χρόνια και ρίχνει 230 οικογένειες στη φτώχεια και στην ανέχεια.

Με αυτήν την κίνηση η Α.Α.Δ.Ε., δυστυχώς, οδήγησε την παραπάνω εταιρεία σε πλήρη αδράνεια, με αποτέλεσμα να μην μπορεί να αντεπεξέλθει στις υποχρεώσεις της».

Σημειώνεται ότι τα προβλήματα της εταιρείας ΑΦΟΙ ΚΑΣΣΟΥΔΑΚΗ έχουν ξεκινήσει πριν αρκετά χρόνια κυρίως λόγω χρεών. Μέχρι τότε ήταν μια από τις μεγαλύτερες μεταφορικές της χώρας με δύο αποθηκευτικά κέντρα σε Μάνδρα και Καλοχώρι, υποκαταστήματα στην Κρήτη και σε νησιά του ανατολικού Αιγαίου, ενώ διέθετε στόλο 70 τρακτόρων, 46 μικρών φορτηγών διανομών κ.α.