Τροχοί & TIR

AROCS: Nέο, Πολλά Υποσχόμενο Χωματουργικό Mercedes!

Ακάθεκτη η Mercedes-Benz συνεχίζει τις παρουσιάσεις νέων φορτηγών αυτοκινήτων προκειμένου να καλύψει κάθε μεταφορική κατηγορία με το κατάλληλο γι΄ αυτήν όχημα. Έτσι, μετά το νέο Αctros για τις μεταφ
από Μανώλης Αγριμανάκης | Τρίτη 27/11/2012 - 18:38
Κοινοποίηση στα Social Media

Ακάθεκτη η Mercedes-Benz συνεχίζει τις παρουσιάσεις νέων φορτηγών αυτοκινήτων προκειμένου να καλύψει κάθε μεταφορική κατηγορία με το κατάλληλο γι΄ αυτήν όχημα. Έτσι, μετά το νέο Αctros για τις μεταφορές των μεγάλων αποστάσεων, μετά το Antos που προορίζεται για βαριές διανομές προϊόντων και το νέο Citan για τις αστικές διανομές, ήρθε και το πολύ-αναμενόμενο καινούργιο φορτηγό αποκλειστικά για τον κατασκευαστικό τομέα και το οποίο ακούει στο όνομα AROCS.

Παρουσιάστηκε στις 27 Νοέμβρη στη Στουτγκάρδη σε μια ολιγομελή ομάδα ευρωπαίων δημοσιογράφων, ανάμεσά τους και ο Μανώλης Αγριμανάκης ο οποίος συνέλεξε όλες τις πρώτες, αλλά ενδιαφέρουσες πληροφορίες για την τετραξονική έκδοση του νέου χωματουργικού, το οποίο αναμένεται στη χώρα μας την ΄Ανοιξη του 2013. Βασικά στοιχεία του νέου χωματουργικού αυτοκινήτου είναι: Η διευρυμένη γκάμα των κινητήρων, όλοι Euro 6 (και μόνο Euro 6) τεχνολογίας BlueTec 6κυλίνδρων στη σειρά, είναι διαθέσιμοι σε 17 επίπεδα ισχύος που ξεκινούν από τους 238 HP και φτάνουν τους 625 HP με χωρητικότητες 7,7 λίτρων, 10,7 12,8 και 15,6 λίτρων.

ΝΕΟΣ ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ 15,6 ΛΙΤΡΩΝ

Αντίστοιχα υψηλή είναι και η ροπή που ξεκινά από τα 1000 και φτάνει τα 3.000 Νm. Να σημειώσουμε ότι ο 15,6 λίτρων είναι νέος κινητήρας βασισμένος στη πλατφόρμα του ΟΜ 473. Το δεύτερο εξίσου σημαντικό στοιχείο είναι το κιβώτιο. Τα νέα χωματουργικά και εργοταξιακά φορτηγά AROCS εξοπλίζονται μόνο με το αυτοματοποιημένο PowerShift 3 και μόνο, που σημαίνει ότι δεν υπάρχει μηχανική χειροκίνητη έκδοση.

Τρίτο ενδιαφέρον στοιχείο αποτελεί το ιδιαίτερα στιβαρό σασί από χάλυβα των 9 mm, διαθέσιμο σε δύο εκδόσεις ως προς το πλάτος του, προκειμένου να δέχεται τις στάνταρ ανατρεπόμενες καρότσες, αλλά και άλλες εργοταξιακές υπερκατασκευές, όπως βαρέλες ή αντλίες μπετού, καρότσα με γερανό, αλυσιδάκια κ.α. Περνώντας τώρα στις διατάξεις των αξόνων, να σημειώσουμε ότι τα νέα AROCS θα είναι διαθέσιμα με κίνηση στους 2 ή και στους 4 άξονες, ενώ βελτιωμένο είναι το σύστημα διεύθυνσης, το οποίο, σύμφωνα με την ενημέρωση που είχαμε θα υποστηρίζεται όχι μόνο υδραυλικά, αλλά και ηλεκτρικά, όπου απαιτείται, προκειμένου το τιμόνι να παραμένει πάντα εύκολο και ξεκούραστο για τον οδηγό.

Ο κατασκευαστής λαμβάνοντας επίσης υπόψή του τις ιδιαιτερότητες των εργοταξιακών φορτηγών προσφέρει το Αrocs και σε μια ελαφρότερη ως προς το απόβαρο έκδοση η οποία δεν ξεπερνά τα 9.250 κιλά και ικανή να δεχτεί βαρέλα των 8 κ.μ. Τέλος να προσθέσουμε, ότι το νέο AROCS, θα παροσιαστεί για τους πελάτες της μάρκας στην έκθεση Bauma, τον Απρίλιο στο Μόναχο, αλλά στο μεταξύ οι αναγνώστες του περιοδικού Τροχοί & TIR, θα έχουν πλήρη ενημέρωση και πλούσιο φωτογραφικό υλικό στο τεύχος του Ιανουαρίου.

PreviousNext