Τροχοί & TIR

Βελτίωση της κυκλοφορίας στην Αθήνα

Βελτίωση, η οποία συμβάλλει έως και 21% στην αύξηση της μέσης ταχύτητας των οχημάτων στο οδικό δίκτυο γύρω από τους νέους σταθμούς του Μετρό στον Πειραιά, καταγράφουν τα στοιχεία του Κέντρου Διαχείρ
Τρίτη 22/11/2022 - 16:25
Κοινοποίηση στα Social Media

Βελτίωση, η οποία συμβάλλει έως και 21% στην αύξηση της μέσης ταχύτητας των οχημάτων στο οδικό δίκτυο γύρω από τους νέους σταθμούς του Μετρό στον Πειραιά, καταγράφουν τα στοιχεία του Κέντρου Διαχείρισης Κυκλοφορίας της Περιφέρειας Αττικής (φωτό). Αντίστοιχα εμφανίζονται σχετικά βελτιωμένες οι κυκλοφοριακές συνθήκες εντός δακτυλίου, ενώ σε κάποιες αρτηρίες εκτός δακτυλίου διαπιστώνονται καθυστερήσεις.

Ειδικότερα, το τελευταίο χρονικό διάστημα παρατηρείται μικρή βελτίωση των κυκλοφοριακών συνθηκών κατά τις ώρες αιχμής, ενώ δεν υπάρχει αξιοσημείωτη ύφεση κατά τη διάρκεια των μεσημεριανών ωρών. Τα συμπεράσματα αυτά προκύπτουν και από τα σχετικά στοιχεία που επισυνάπτονται και αφορούν στη σύγκριση των κυκλοφοριακών δεδομένων που καταγράφηκαν από το Κέντρο Διαχείρισης Κυκλοφορίας της Περιφέρειας Αττικής για το μήνα Οκτώβριο, πριν και μετά την εφαρμογή του Δακτυλίου στο κέντρο της Αθήνας αλλά και τη λειτουργία των νέων Σταθμών του Μετρό στον Πειραιά.

Μεταξύ άλλων διαπιστώνεται ότι:

  • Στην Ακτή Ποσειδώνος προς Ακτή Κονδύλη πριν τη Γούναρη οι διελεύσεις έχουν μειωθεί κατά 8,4 %, η κατάληψη οδοστρώματος κατά 41,9 %, ενώ η ταχύτητα έχει αυξηθεί κατά 21 %.

  • Στην Εθνικής Αντιστάσεως προς Ομηρίδου Σκυλίτση, οι διελεύσεις έχουν μειωθεί κατά 7,7%, η κατάληψη οδοστρώματος κατά 22,2% και η μέση ταχύτητα έχει αυξηθεί κατά 13%.

  • Στην Ακτή Ποσειδώνος προς Ακτή Μιαούλη πριν τη Γούναρη οι διελεύσεις έχουν μειωθεί κατά 1,6 %, η κατάληψη οδοστρώματος κατά 12,6% και η μέση ταχύτητα έχει αυξηθεί κατά 8,2%.

Εντός Δακτυλίου

Εντός δακτυλίου διαπιστώνεται βελτίωση της μέσης ταχύτητας η οποία ανάλογα με την οδό κυμαίνεται από 0,8% μέχρι και 18%. Για παράδειγμα η μεγαλύτερη αύξηση ταχύτητας καταγράφεται στη Λ. Λαμίας 17,8%, ακολουθεί η Βασ. Σοφίας προς Κηφισιά με 15,2% και η Σταδίου με 14,3%. Οι κεντρικές οδικές αρτηρίες εκτός δακτυλίου εμφανίζουν μικρές έως μηδαμινές αποκλίσεις. 

PreviousNext