Χιλιάδες χιόνι αλατιού, που σχηματίζουν μικρούς λόφους στα υπόστεγα των Δήμων και των Περιφερειών, σε λίγο θα αρχίσουν να διασκορπίζονται στους δρόμους της χώρας, στα γεωγραφικά διαμερίσματα που συνήθως δέχονται πυκνές χιονοπτώσεις.
Το αλάτι μέχρι ένα σημείο δεν επιτρέπει τη δημιουργία πάγου στο οδόστρωμα και για τον λόγο αυτό η χρήση του είναι απαραίτητη, αφενός γιατί συμβάλλει στην ασφάλεια των οχημάτων και αφετέρου γιατί κρατά τους δρόμους ανοιχτούς στην κυκλοφορία.
Την ίδια στιγμή, όμως, τα διερχόμενα οχήματα δέχονται το σπρέι του χιονιού ή του πάγου, όπως αυτό σηκώνεται από τους τροχούς ή τα προπορευόμενα οχήματα και, φυσικά, το σπρέι αυτό δεν είναι μόνο σταγονίδια χιονιού, αλλά και μικροσκοπικά κομματάκια αλατιού που εκτινάσσονται κατά χιλιάδες στο σασί και σε πολλά άλλα σημεία του αμαξώματος.
Και το αλάτι προκαλεί διάβρωση (σκουριά) καταστρέφοντας τα μέταλλα. Αυτή η διάβρωση, πέρα των προβλημάτων που προκαλεί στη στιβαρότητα του οχήματος, συντελεί στην απαξίωσή του και, βέβαια, γνωρίζουμε όλοι τι σημαίνει «σαπάκι».
Για την αποφυγή, λοιπόν, της διάβρωσης εξαιτίας του αλατιού επιβάλλεται ένα καλό πλύσιμο. Μόλις γυρίσουμε από ταξίδι και φτάσουμε στο ντεπό μας, το πρώτο που πρέπει να κάνουμε είναι να βάλουμε το φορτηγό ή και το τρέιλερ στον λάκκο για ένα δυνατό πλύσιμο, ώστε να φύγει τελείως η υγρασία και η γλίτσα και μαζί της και το αλάτι.