Τον Δεκέμβριο του 2021 το εποπτικό συμβούλιο της Volkswagen AG επιβεβαίωσε τις αποφάσεις του για τα οχήματα και εξαρτήματα που θα κατασκευάζονται στο εργοστάσιο επαγγελματικών οχημάτων της εταιρείας, στην έδρα της στο Αννόβερο της Γερμανίας. 

Πρόκειται για το Artemis Project, που αφορά στο αμάξωμα ενός νέου μοντέλου για τη Benltey (ανήκει στην VW), στο campervan ID. California και σε άλλες εκδόσεις, σε μία κίνηση που διασφαλίζει τη βιωσιμότητα και τις θέσεις εργασίας στο ιστορικό εργοστάσιο της Volkswagen Επαγγελματικά Οχήματα τουλάχιστον μέχρι το τέλος της δεκαετίας. Οι διαπραγματεύσεις με το συνδικαλιστικό όργανο που εκπροσωπεί 10.000 εργαζομένους ήταν πολύμηνες, και η επίτευξη συμφωνίας δείχνει να αφήνει ικανοποιημένες και τις δύο πλευρές –τουλάχιστον μέχρι το 2029. 

Οι εργασίες για τη δημιουργία των νέων γραμμών παραγωγής ξεκίνησαν ήδη από το περασμένο καλοκαίρι, και η έναρξη της παραγωγής τοποθετείται κάποια στιγμή το 2025. Αρχικά, η πρόθεση ήταν στην ίδια γραμμή παραγωγής να κατασκευάζονται και τα μελλοντικά σούπερ premium μοντέλα των Porsche και Audi. Από τη στιγμή, όμως, που η Porsche αποφάσισε να χρησιμοποιήσει διαφορετικό σασί –που θα κατασκευάζεται σε άλλο εργοστάσιο- δεν υπήρχαν ωφέλιμες συνέργειες, ενώ θα αυξανόταν και η πολυπλοκότητα στο εργοστάσιο με αμφισβητούμενες οικονομίες κλίμακας, οπότε μειώθηκε αυτόματα η μελλοντική παραγωγή, κάτι που θορύβησε τους εργαζόμενους στο Αννόβερο, αλλά τελικά όλα δείχνουν πως βρέθηκε λύση. Τα μοντέλα που θα κατασκευάζονται θα είναι το νέο Multivan που μόλις λανσαρίστηκε, το T 6.1, το ID.Buzz από φέτος –σε επιβατικές και van εκδόσεις- μελλοντικά το ID. California και όσες μονάδες του νέου μοντέλου της Bentley είχαν ήδη προγραμματιστεί.  Η πλατφόρμα Artemis, είναι μία νέα δημιουργία του γκρουπ, και συγκεκριμένα της Audi, πάνω στην οποία θα δημιουργηθούν τα πρώτα φουλ ηλεκτρικά και υπερπολυτελή SUV της θρυλικής Bentley.