Τους περιορισμούς στις ώρες εισόδου των φορτηγών στον νέο δακτύλιο που θα ισχύσει από 25/10/21 επιβεβαίωσε ο υπ. Υποδομών και Μεταφορών, Κώστας Καραμανλής, μιλώντας στο ραδιόφωνο του ΣΚΑΪ.
«Το σύστημα τροφοδοσίας των καταστημάτων, που έχουμε στην Αθήνα, είναι εξωφρενικά προβληματικό. Γιατί στην Αθήνα μπορείς να φορτώνεις και να ξεφορτώνεις με φορτηγά άνω των τριών τόνων από τις 7:00 μέχρι τις 10:30 το πρωί και από τις 2:30 μέχρι τις 4:00 το μεσημέρι και είσαι και ελεύθερος μετά τις 7:00 το βράδυ να κάνεις φορτώσεις και εκφορτώσεις. Αυτό είναι ένα ζήτημα, που πρέπει να το λύσουμε», σημείωσε, επίσης, ο κ. Καραμανλής.
Αναφέρθηκε, κατόπιν, και σε πιθανά άλλα μέτρα όπως εταιρικά πακέτα εισιτηρίων μειωμένου κόστους στο πρότυπο πολλών ευρωπαϊκών πόλεων, στην επέκταση των γεωγραφικών ορίων του δακτυλίου, αλλά και σε πλατφόρμες για carpooling/ carsharing σε συνεργασία με το Υπουργείο Ψηφιακής Πολιτικής.
Ερωτηθείς για το ενδεχόμενο διοδίων στο κέντρο της Αθήνας, απάντησε ότι θα μπορούσε να υπάρχει στο τραπέζι για το μέλλον κάποιο περιβαλλοντικό τέλος, επισημαίνοντας ότι αυτή είναι μία γενικότερη πολιτική κατεύθυνση στην Ευρώπη, στη λογική «ο ρυπαίνων πληρώνει».
Είναι γεγονός ότι σε αρκετές μεγάλες ευρωπαϊκές πόλεις ισχύουν ήδη οι «ζώνες χαμηλών ρύπων» (LEZ – Low Emission Zone), όπου εισέρχονται μόνο τα «καθαρά» οχήματα, ενώ παλαιότερης τεχνολογίας είτε αποκλείονται τελείως είτε θα πρέπει να καταβάλλουν ένα υψηλό τέλος ρύπανσης.