Τροχοί & TIR

Κλειστό οδικό δίκτυο μεταφοράς κοντέινερ στο Rotterdam

Οι μεταφορείς και οι πιστοποιημένοι χρήστες του λιμανιού μπορούν να χρησιμοποιούν το CER πραγματοποιώντας διάφορες εργασίες, όπως μεταφορές, τρακτορεύσεις ασυνόδευτων, μεταφορτώσεις κοντέινερ συνδυασμένων μεταφορών κ.α.
Τετάρτη 29/11/2023 - 14:28
Κοινοποίηση στα Social Media
Φωτό: Port of Rotterdam
Φωτό: Port of Rotterdam

Τέθηκε χθες σε επίσημη λειτουργία το λεγόμενο Container Exchange Route (CER) για μεταφορές κοντέινερ.

Πρόκειται για ένα κλειστό οδικό δίκτυο μήκους 17 χιλιομέτρων, το οποίο συνδέει τους τερματικούς σταθμούς εμπορευματοκιβωτίων του Rotterdam World Gateway (RWG), τον τερματικό σταθμό Delta του Hutchison Ports ECT Rotterdam (ECT), τους τερματικούς σταθμούς και τις αποθήκες του QTerminals Kramer Rotterdam (KDD, RCT και DCS) και το Κρατικό Τερματικό Επιθεώρησης Τελωνείων. 

Η διαδρομή περιλαμβάνει ασφαλτοστρωμένο δρόμο, 3 ισόπεδους κόμβους, 5 σιδηροδρομικές διαβάσεις και διάφορα συστήματα, όπως φωτισμό, αγωγούς, φανάρια και μπάρες πρόσβασης. Με το CER, η Λιμενική Αρχή εισάγει – μαζί με τους μεταφορείς – ένα μοναδικό σύστημα που δεν υπάρχει σε κανένα άλλο λιμάνι αυτής της κλίμακας. Αυτή η συνεργασία απαιτεί από τα μέρη να ανταλλάσσουν πληροφορίες και να συνεργάζονται προς το συμφέρον του λιμένα του Ρότερνταμ.

Οι μεταφορείς και οι πιστοποιημένοι χρήστες του λιμανιού μπορούν να χρησιμοποιούν το CER πραγματοποιώντας διάφορες εργασίες, όπως μεταφορές, τρακτορεύσεις ασυνόδευτων, μεταφορτώσεις κοντέινερ συνδυασμένων μεταφορών κ.α.

Φωτό: Port of Rotterdam
Φωτό: Port of Rotterdam

Το οδικό δίκτυο CER σχηματίζει μια «κλειστή» διαδρομή μεταφορών και δεν είναι προσβάσιμη στο κοινό. Μόνο οι μεταφορικές εταιρείες με άδεια Εξουσιοδοτημένου Οικονομικού Φορέα (ΕΟΦ) από το Τελωνείο μπορούν να μεταφέρουν εμπορευματοκιβώτια από τη μια τοποθεσία στην άλλη σε αυτή τη διαδρομή. Έτσι, το CER ανταποκρίνεται και στην επιθυμία των τελωνειακών αρχών να λάβουν περαιτέρω μέτρα στο λιμάνι του Ρότερνταμ στον πόλεμο κατά του εμπορίου ναρκωτικών.

Η μεταφορά μεταξύ των τερματικών σταθμών και του κρατικού τερματικού σταθμού επιθεώρησης θα γίνεται βασικά εξ ολοκλήρου μέσω του CER, διασφαλίζοντας ότι θα λειτουργεί σε ελεγχόμενο και κλειστό περιβάλλον. Αυτά τα εμπορευματοκιβώτια επιτρέπεται να μεταφέρονται σε δημόσιους δρόμους μόνο σε εξαιρετικές περιπτώσεις.

PreviousNext