Την πλήρη απαγόρευση των φορτοεκφορτώσεων εμπορευμάτων κατά τη διάρκεια της ημέρας ζήτησε το Δημοτικό Συμβούλιο της πόλης, εγκρίνοντας την απόφαση να υποβληθεί αίτημα εφαρμογής νέου ωραρίου προς τους αρμόδιους φορείς.
Σύμφωνα με την εισήγηση του αντιδήμαρχου Βασίλη Κορομάντζου, αρμόδιου για τη δημοτική αστυνομία και τους κοινόχρηστους χώρους προτείνεται απαγόρευση της φορτοεκφόρτωσης από τις 9 το πρωί έως τις 9 το βράδυ και ώρες τροφοδοσίας των καταστημάτων από τις 9 το βράδυ μέχρι τις 9 το πρωί, ώρες που καλύπτουν τις απόψεις του Εμπορικού Συλλόγου και άλλων φορέων, ενώ είναι δυνατή και η αστυνόμευση της εφαρμογής του μέτρου. «Δεν μπορούμε να καθυστερούμε άλλο να δώσουμε μια σημαντική ανάσα στην πόλη», σημείωσε ο κ. Κορομάντζος .
Σημειώνεται ότι σήμερα το ισχύον ωράριο φορτοεκφόρτωσης εμπορευμάτων για επιχειρήσεις, υπεραγορές και λοιπά καταστήματα προβλέπει απαγόρευση τροφοδοσίας από τις 07.00 π.μ. έως τις 10.30 π.μ. για φορτηγά οχήματα ωφέλιμου φορτίου άνω του 1,5 τόνου, εντός δακτυλίου.
Τεράστιο το κόστος της νυχτερινής απασχόλησης
Ωστόσο, κανένα μέλος του Δημοτικού Συμβουλίου δεν αναφέρθηκε στο κόστος των νυχτερινών μεταφορών και των φορτοεκφορτώσεων, με το οποίο θα επιβαρυνθούν οι παραλήπτες των εμπορευμάτων.
Τόσο οι οδηγοί που θα εργάζονται τη νύχτα θα πρέπει να αμείβονται με τα προβλεπόμενα νυχτερινά μισθολόγια και το ίδιο ισχύει και για τους υπαλλήλους των καταστημάτων που θα πρέπει να εργάζονται περισσότερες ώρες και στη διάρκεια της νύχτας (υπερωρίες + νυχτερινά) προκειμένου να παραλαμβάνουν τα εμπορεύματα.
Πέρα όμως από το κόστος αυτό, προκύπτει τεράστιο πρόβλημα ηχορύπανσης για τους κατοίκους της πρωτεύουσας, καθώς η φορτοεκφόρτωση εμπορευμάτων προκαλεί θορύβους, αφού τα ηλεκτρικά φορτηγά είναι σχεδόν ανύπαρκτα στην Ελλάδα.
Θεωρούμε ότι η σύμφωνη γνώμη του Εμπορικού Συλλόγου δεν έλαβε υπόψη τα παραπάνω κόστη ούτε βέβαια την ηχορύπανση σε ώρες κοινής ησυχίας.