Τροχοί & TIR

Παππάς κατά Γεραπετρίτη

«Μόνο με τις “βόλτες” Γεραπετρίτη δεν “μαζεύεται” η διάλυση του σιδηροδρόμου επί Μητσοτάκη - Καραμανλή». Η στρατηγική επιλογή της κυβέρνησης της Ν.Δ. να υποβαθμίσει τον σιδηρόδρομο, να απαξιώσει τον
Τετάρτη 08/03/2023 - 09:55
Κοινοποίηση στα Social Media

«Μόνο με τις “βόλτες” Γεραπετρίτη δεν “μαζεύεται” η διάλυση του σιδηροδρόμου επί Μητσοτάκη - Καραμανλή». Η στρατηγική επιλογή της κυβέρνησης της Ν.Δ. να υποβαθμίσει τον σιδηρόδρομο, να απαξιώσει τον ΟΣΕ και να ξηλώσει κάθε συμβατικό μέτρο ασφαλείας οδήγησε σε μια τραγωδία άνευ προηγουμένου.

Αυτό ανέφεραν σε δήλωσή τους ο Νίκος Παππάς, τομεάρχης Υποδομών και Μεταφορών της Κ.Ο. του ΣΥΡΙΖΑ και ο Χρήστος Γιαννούλης, αναπληρωτής τομεάρχης, με αφορμή την επίσκεψη Γεραπετρίτη στη Θεσσαλονίκη και συνέχισαν λέγοντας:

"Οι σημερινές «βόλτες» του κ. Γεραπετρίτη δεν «μαζεύουν» τη διάλυση που επήλθε με ευθύνη των Μητσοτάκη και Καραμανλή. Ο νέος υπουργός Υποδομών και Μεταφορών, αν και επικεφαλής του επιτελικού κράτους ως σήμερα, συνεχίζει να κάνει ότι δεν έμαθε για τις εκατοντάδες καταγγελίες και τα εξώδικα των εργαζομένων στον σιδηρόδρομο και τις πάνω από 100 παρεμβάσεις μας για φλέγοντα ζητήματα του τομέα.

Σήμερα βρέθηκε στη Θεσσαλονίκη. Αλλά αντί να επισκεφτεί (και) τον κόμβο ΤΧ1 - κέντρο ελέγχου με τα χίλια
προβλήματα, βρέθηκε μόνο στον κεντρικό σταθμό της πόλης. Από τον Νοέμβριο του 2021 είχαμε αναδείξει σε επιτόπια επίσκεψή μας στον ΤΧ1, σε έναν από τους σημαντικότερους σιδηροδρομικούς κόμβους, που στεγάζεται σε ένα κτίριο - ερείπιο, την εγκατάλειψη του σιδηροδρόμου και την εργασία των υπαλλήλων στα «τυφλά», καθώς, μετά το 2019, τα συστήματα τηλεδιοίκησης και φωτοσήμανσης είτε είναι «σβηστά» είτε υπολειτουργούν. Τότε, σύμφωνα με τον κ. Καραμανλή λαϊκίζαμε.

Και τότε, όμως, και τώρα επιμένουμε στην ανάγκη ανάταξης του σιδηροδρόμου, αναβάθμισης της ασφάλειας των μεταφορών και ανάδειξης της αλήθειας για όσα συνέβησαν μια εβδομάδα πριν".

PreviousNext