Κάποια στιγμή η Toyotaθα παρουσίαζε μεγάλο van, για να κλείσει το μοναδικό κενό στη γκάμα ελαφρών επαγγελματικών που κατασκευάζει. Αυτή η στιγμή έφτασε, και το όνομα του νέου μοντέλου είναι Proace Max.
Το όχημα αποτελεί την πρώτη προσπάθεια του κατασκευαστή στην κατηγορία και ολοκληρώνει τη γκάμα των Proace. Και μπορεί για την Toyota να είναι η πρώτη φορά που εισέρχεται στην κατηγορία, αλλά το Proace Max δείχνει πολύ οικείο, αφού είναι ίδιο και φέρει ακριβώς τις ίδιες αλλαγές με το Fiat Ducato –και με τα PeugeotBoxer, Opel Movano και Citroen Jumper που ανανεώθηκαν πριν μερικές εβδομάδες και θα κυκλοφορήσουν κάποια στιγμή μέσα στο 2024. Επίσης, όπως και αυτά, θα προσφέρεται και σε αμιγώς ηλεκτρικές εκδόσεις.
Το Proace Max θα διατίθεται σε δύο εκδόσεις μεταξονίου, τρία μήκη, και τρία ύψη οροφής. Συνολικά, θα υπάρχουν έξι εκδόσεις panelvan με ωφέλιμο όγκο στην «κλούβα» από 10 έως 17 κυβικά μέτρα και δυνατότητα μεταφοράς πέντε παλετών.
Το μοντέλο με κινητήρα εσωτερικής καύσης θα διατίθεται σε εκδόσεις μικτού από 3 έως 3,5 τόνους, ενώ το ηλεκτρικό από 3,5 έως 4,25. Ο πετρελαιοκινητήρας των 2,2 λίτρων (προδιαγραφών Euro 6e) θα προσφέρεται σε εκδόσεις ισχύος από 120 έως 180 hp, ενώ οι επιλογές στα κιβώτια ταχυτήτων είναι ανάμεσα σε εξάρι μηχανικό κι αυτόματο οχτώ σχέσεων.
Το αμιγώς ηλεκτρικό (BEV) Proace Max διαθέτει ένα πανίσχυρο μοτέρ 270 hp (200 Kw) και –μαζί με τα αντίστοιχα Citroen, Opel και Peugeot- τη μεγαλύτερη αυτονομία με μία φόρτιση της αγοράς που φτάνει τα 420 χιλιόμετρα (κατά WLTP). Η φόρτιση της μπαταρίας των 110 kW από το 0-80% σε φορτιστή των 150 kWαπαιτεί λιγότερο από ώρα (γύρω στα 55 λεπτά).
Η Toyota συνεργάζεται με τη Stellantis από το 2012, και το Proace Max θα κατασκευάζεται στα εργοστάσια των (μελών του γκρουπ Stellantis) Opel (Πολωνία) και Fiat (Ιταλία).