Το ολοκαίνουργιο T680 Next Gen παρουσίασε πρόσφατα η Kenworth, με το νέας γενιάς μοντέλο να διαθέτει -μεταξύ άλλων- έναν ψηφιακό πίνακα οργάνων 15 ιντσών, το τιμόνι Next Gen SmartWheel, προβολείς LED, επιπλέον επικουρικά συστήματα ADAS και αναβαθμισμένη αεροδυναμική.

Σημειώνεται, πως τόσο χάρη στην εξελιγμένη αεροδυναμική του αμαξώματος όσο και λόγω της αναβαθμισμένης διαχείρισης της ροής του αέρα κάτω από το φορτηγό, οι άνθρωποι της εταιρείας κάνουν λόγο για το πιο αεροδυναμικό όχημα της ιστορίας της Kenworth. Το T680 Next Gen φέρει νέο προφυλακτήρα και καπό, διαθέσιμο σε δύο μεγέθη (3.023 ή 3.175 χλστ.) και πλήθος αεροδυναμικών βοηθημάτων, τα οποία συμβάλουν στη μείωση της κατανάλωσης μέχρι και κατά 6%, για το νέο T680 με την καμπίνα «sleeper» ύψους 76 ιντσών (1.930 χλστ.) και τον αναβαθμισμένο κινητήρα PACCAR MX-13 των 12,9 λίτρων, σε σχέση πάντα με το προκάτοχο μοντέλο.

Ο εν λόγω κινητήρας έχει ισχύ 405-510 HP, ροπή 2.102-2.508 Nm και συνεργάζεται με το 12τάχυτο αυτοματοποιημένο κιβώτιο της PACCAR, μεταφέροντας την κίνηση στον πίσω συζυγή άξονα PACCAR 40K. Προαιρετικά, το νέο Τ680 μπορεί να αποκτηθεί με τον μικρότερο PACCAR MX-11 των 10,8 λίτρων, ο οποίος έχει απόδοση 355-455 HP ισχύος και 1.695-2.305 Nm ροπής.

Το Kenworth T680 Next Generation σχεδιάστηκε για να καλύπτει πλήθος εφαρμογών και γι’ αυτό είναι διαθέσιμο τόσο με καμπίνα ημέρας (day cab) 40 ή 52 ιντσών (1.016 ή 1.321 χλστ.) όσο και με την πιο πάνω «sleeper» καμπίνα με κρεβάτι. Στην τελευταία, μπορεί να τοποθετηθεί το προαιρετικό σύστημα Kenworth Cargo Shelf, ένα ράφι αποθήκευσης με πολλά ασφαλή σημεία πρόσδεσης και δύο φώτα LED που παρέχουν φωτισμό στην κουκέτα. Επιπλέον, ιδιαίτερα πλούσιος είναι ο εξοπλισμός καμπίνας της έκδοσης Diamond VIT.

ταμπλό

Προεξάρχον χαρακτηριστικό της καμπίνας είναι δίχως αμφιβολία, ο νέος, πλήρως ψηφιακός πίνακας οργάνων, υψηλής ανάλυσης των 15 ιντσών, ο οποίος είναι ο μεγαλύτερος που είναι διαθέσιμος σε οποιοδήποτε φορτηγό της Β. Αμερικής. Διαθέτει πλήθος ρυθμίσεων, σύμφωνα με τα γούστα του κάθε χρήστη, ενώ εμφανίζει αυτόματα κρίσιμες πληροφορίες. Ο χειρισμός πολλών λειτουργιών του πίνακα, πραγματοποιείται μέσω των κουμπιών του τιμονιού SmartWheel, από το οποίο ο οδηγός μπορεί να αλλάζει ανάμεσα στα μενού (Minimized View, Basic View, Maximized View και Favorites View) ή να χειρίζεται το ηχοσύστημα και το cruise control.

Ανάμεσα στα επικουρικά προς τον οδηγό συστήματα ασφάλειας (ADAS) του T680 Next Gen, συναντάμε για πρώτη φορά την τεχνολογία Lane Keeping Assist για να παραμένει το φορτηγό στη λωρίδα του και το σύστημα Torque Assisted Steering, το οποίο αυξάνει τη ροπή στην κολόνα του τιμονιού, μειώνοντας την κούραση του οδηγού. Το νέο αμερικάνικο φορτηγό μπορεί ακόμα να εξοπλιστεί με τα γνωστά: Adaptive Cruise Control, Lane Departure Warning, Collision Mitigation και Side Object Detection. Ενδιαφέρον έχει και το προηγμένο διαγνωστικό Kenworth TruckTech+ Remote Diagnostics, ένα σύστημα που είναι στάνταρ στο T680 Next Gen, διευκολύνοντας σημαντικά τη δουλειά των διαχειριστών στόλου.

kenworth