Τροχοί & TIR

Συγκρίνουμε τα MAN TGX 680 & 540

MAN TGX 680 ΚΑΙ 540 ΣΕ ΚΟΙΝΗ ΑΝΑΒΑΣΗ! Τον μήνα που μας πέρασε γνωρίσαμε από κοντά τα MAN TGX 18.680 και 18.540 που κατέφτασαν στη Βόρεια Ελλάδα και συγκεκριμένα στο νομό Κοζάνης. Με το που ταξινομήθ
από Παύλος Μαυρομύτης | Κυριακή 26/02/2012 - 22:26
Κοινοποίηση στα Social Media
Οι ευχαριστημένοι από τις ΜΑΝ επιλογές τους ιδιοκτήτες
Οι ευχαριστημένοι από τις ΜΑΝ επιλογές τους ιδιοκτήτες

MAN TGX 680 ΚΑΙ 540 ΣΕ ΚΟΙΝΗ ΑΝΑΒΑΣΗ!

Τον μήνα που μας πέρασε γνωρίσαμε από κοντά τα MAN TGX 18.680 και 18.540 που κατέφτασαν στη Βόρεια Ελλάδα και συγκεκριμένα στο νομό Κοζάνης.

Με το που ταξινομήθηκαν τα δυο αυτοκίνητα και παρέλαβαν πινακίδες ζητήσαμε από τους ιδιοκτήτες τους να κανονίσουνε ένα κοινό δρομολόγιο στο οποίο θα μπορούσε να ταξιδέψει κοντά τους και ο φωτογραφικός φακός του Τροχοί & Τιr.

Χωρίς δεύτερη σκέψη ανεβήκαμε στη Κοζάνη, συναντήσαμε τους γνώριμους μας, Σπύρο Αγατσίκογλου και Νικόλαο Λημνίδη με τα φορτηγά τους έτοιμα για να πάρουν το δρόμο για Γιάννενα. Και τα δυο αυτοκίνητα ανέβαιναν άδεια με το μεν 680 με την νταλίκα Kogel που κοτσάρει να βγαίνει στα 14.100 κιλά ενώ το 540 κοτσάρει Schmitz και βγαίνει στους 15 τόνους ακριβώς.

«...Πιάνοντας τις πρώτες ανηφόρες απέναντι από τα Γιάννενα καταλάβαμε ό, τι τόσο το 540 όσο και το 680 κρύβουν μέσα στη μηχανή τους αρκετά αποθέματα ιπποδύναμης. Η στενότητα όμως του δρόμου με τις κλειστές στροφές δεν σου δίνει περιθώρια να σανιδώσεις το γκάζι. Στις κατηφόρες είτε χρησιμοποιήσεις αυτόματα το intarder είτε χειροκίνητα το ίδιο δυνατό αποτέλεσμα θα έχεις. Με όσα χιλιόμετρα θες να κατέβεις σε μια μεγάλη κατηφόρα με τόσα θα κινηθείς, ούτε χιλιόμετρο παραπάνω. Πιάνοντας τις ανηφόρες από Περιστέρι για Μέτσοβο, είχαμε τη δυνατότητα να αντιληφθούμε την τρομερή τελικά ιπποδύναμη του 680. Ο V8 κινητήρας του TGX καταβρόχθησε όχι μόνο ό, τι φορτηγό βρήκε στο πέρασμα του αλλά τελικά και την ίδια την ανηφόρα! ....»

«.... Στο δρόμο αυτό, από Μέτσοβο μέχρι Γρεβενά δεν είναι ορατή η διαφορά των 140 αλόγων γιατί δεν μπορείς να κινηθείς με μεγάλη ταχύτητα εξ' αιτίας των στενών στροφών. Όπου όμως υπάρχει ανηφόρα το 680 γίνεται καπνός, ξεχύνεται με «χίλια» ....»



Όλες οι λεπτομέρειες από το συγκριτικό test drive των MAN TGX 18.680 και 18.540 στο ΤΡΟΧΟΙ & TIR Μαρτίου που κυκλοφορεί.

Στο ίδιο τεύχος #251

PreviousNext