Τροχοί & TIR

Διόδια: Τι πρέπει να γνωρίζετε πριν σηκώσετε την μπάρα

Γέμισε το εθνικό δίκτυο με διόδια από και προς κάθε κατεύθυνση αυξάνοντας σημαντικά το κόστος λειτουργίας των φορτηγών, όσο βέβαια και το κόστος μεταφοράς των προϊόντων, ενώ εξανεμίζεται ένα μέρος α
Κυριακή 26/02/2012 - 22:27
Κοινοποίηση στα Social Media

Γέμισε το εθνικό δίκτυο με διόδια από και προς κάθε κατεύθυνση αυξάνοντας σημαντικά το κόστος λειτουργίας των φορτηγών, όσο βέβαια και το κόστος μεταφοράς των προϊόντων, ενώ εξανεμίζεται ένα μέρος από το εισόδημα του χρήστη ενός απλού Ι.Χ. αυτοκινήτου που είναι υποχρεωμένος να χρησιμοποιεί τους αυτοκινητόδρομους. Την ακρίβεια, σε συνδυασμό με τη μη ολοκλήρωση των δρόμων που είναι υπό κατασκευή, αλλά ωστόσο επιβάλουν διόδια στα διερχόμενα αυτοκίνητα, επικαλούνται όσοι δεν πληρώνουν και οι οποίοι πολλαπλασιάστηκαν ταχύτατα μετά και τις τελευταίες αυξήσεις, πυκνώνοντας τις τάσεις ενός άτυπου κινήματος με την ονομασία «δεν πληρώνω». Πραγματικά, με ένα εισόδημα εντελώς αποδυναμωμένο, το κόστος των διοδίων είναι ιδιαίτερα υψηλό, ενώ η είσπραξή τους σε υπό κατασκευή δρόμους θεωρείται από πολλούς εμπαιγμός.
Αυτός όμως που εμπαίζει, δεν είναι η κοινοπραξία των εργολάβων, αλλά η κυβέρνηση που υπέγραψε τις συμβάσεις παραχώρησης το 2007 με δικαίωμα προς τους εργολάβους να προεισπράττουν διόδια για να χρηματοδοτούν το συνολικό έργο και για να εξασφαλίζουν πιστοληπτική δυνατότητα προς τις τράπεζες, να παρουσιάζουν δηλαδή τζίρο, ώστε να χρηματοδοτούνται.

Στο ΤΡΟΧΟΙ & TIR Φεβρουαρίου που κυκλοφορεί θα διαβάσετε:

  1. γιατί υπάρχουν τα διόδια, τι συμβαίνει στις άλλες χώρες της Ε.Ε.,τι θα προβλέπει το άλλο σχέδιο που επεξεργάζεται η κυβέρνηση,
  2. τι θα πληρώσουν οι «δεν πληρώνω» καικατά πόσο είναι νόμιμες οι κάμερες στα διόδια.
PreviousNext