Τροχοί & TIR

Θετικές οι μελέτες για τα 25μετρα των 60 τον.

Συμπληρώθηκαν 10 χρόνια από τότε που ξεκίνησαν οι δοκιμές των 25,25 μ. συρμών στις ευρωπαϊκές χώρες εκτός Σκανδιναβίας, όπου και προϋπήρχαν. Περισσότερα χρόνια, 15 για την ακρίβεια, οι 25μετροι συρμ
Κυριακή 26/02/2012 - 22:27
Κοινοποίηση στα Social Media

Συμπληρώθηκαν 10 χρόνια από τότε που ξεκίνησαν οι δοκιμές των 25,25 μ. συρμών στις ευρωπαϊκές χώρες εκτός Σκανδιναβίας, όπου και προϋπήρχαν. Περισσότερα χρόνια, 15 για την ακρίβεια, οι 25μετροι συρμοί δοκιμάστηκαν στην Ολλανδία, όπου και ξεκίνησε η χορήγηση αριθμού αδειών κάτω από συγκεκριμένους όρους, ενώ ιδιαίτερο ενδιαφέρον προσλαμβάνουν και οι λόγοι για τους οποίους έγιναν αποδεκτά τα LHV, όπως λέγονται, δηλαδή Longer & Heavier Vehicles (μακρύτερα και βαρύτερα οχήματα).


Η σημερινή κυκλοφορία 400 25μετρων συρμών κατέδειξε μια σειρά πλεονεκτημάτων, ένα από αυτά μάλιστα, απαντά ή μάλλον καταρρίπτει τον ισχυρισμό ότι τα 25μετρα με τους 60 τόνους μικτό, όπου κυκλοφορούν, αφαιρούν μεταφορικό έργο από τις νταλίκες και τα συρόμενα των 40 τόνων, αφού τα LHV έχουν διπλάσιο ωφέλιμο από τους τυπικούς 40τονους συνδυασμούς.
Τουλάχιστον στην Ολλανδία, αλλά και στις άλλες χώρες (Δανία, Γερμανία, Βέλγιο) όπου κυκλοφορούν τα 25μετρα αυτό που κάνουν είναι να αφαιρούν μεταφορικό έργο κυρίως από τον σιδηρόδρομο ή τα πλωτά ποτάμια μέσα.

Όλες οι τελευταίες εξελίξεις για τα 25μετρα δημοσιεύονται λεπτομερώς στο ΤΡΟΧΟΙ & TIR Φεβρουαρίου που κυκλοφορεί.

Στο ίδιο τεύχος #274

Οι νέες Τιμές των Διοδίων
MB νέο Vito Van 110 με πετρέλαιο και ωφέλιμο 1.150 kg!
PreviousNext