Συμπληρώθηκαν 10 χρόνια από τότε που ξεκίνησαν οι δοκιμές των 25,25 μ. συρμών στις ευρωπαϊκές χώρες εκτός Σκανδιναβίας, όπου και προϋπήρχαν. Περισσότερα χρόνια, 15 για την ακρίβεια, οι 25μετροι συρμοί δοκιμάστηκαν στην Ολλανδία, όπου και ξεκίνησε η χορήγηση αριθμού αδειών κάτω από συγκεκριμένους όρους, ενώ ιδιαίτερο ενδιαφέρον προσλαμβάνουν και οι λόγοι για τους οποίους έγιναν αποδεκτά τα LHV, όπως λέγονται, δηλαδή Longer & Heavier Vehicles (μακρύτερα και βαρύτερα οχήματα).
Η σημερινή κυκλοφορία 400 25μετρων συρμών κατέδειξε μια σειρά πλεονεκτημάτων, ένα από αυτά μάλιστα, απαντά ή μάλλον καταρρίπτει τον ισχυρισμό ότι τα 25μετρα με τους 60 τόνους μικτό, όπου κυκλοφορούν, αφαιρούν μεταφορικό έργο από τις νταλίκες και τα συρόμενα των 40 τόνων, αφού τα LHV έχουν διπλάσιο ωφέλιμο από τους τυπικούς 40τονους συνδυασμούς.
Τουλάχιστον στην Ολλανδία, αλλά και στις άλλες χώρες (Δανία, Γερμανία, Βέλγιο) όπου κυκλοφορούν τα 25μετρα αυτό που κάνουν είναι να αφαιρούν μεταφορικό έργο κυρίως από τον σιδηρόδρομο ή τα πλωτά ποτάμια μέσα.
Όλες οι τελευταίες εξελίξεις για τα 25μετρα δημοσιεύονται λεπτομερώς στο ΤΡΟΧΟΙ & TIR Φεβρουαρίου που κυκλοφορεί.