Τροχοί & TIR

Βαλτώνει ο Νόμος Ρέππα

Πενιχρά τα μέχρι τώρα αποτελέσματα της περιβόητης «απελευθέρωσης» του επαγγέλματος στα πλαίσια του νόμου 3887/10 που συνέταξε ο υπουργός ΥποΜεΔι Δημήτρης Ρέππας και οι σύμβουλοί του, αφού συμπληρώθη
Κυριακή 26/02/2012 - 22:27
Κοινοποίηση στα Social Media

Πενιχρά τα μέχρι τώρα αποτελέσματα της περιβόητης «απελευθέρωσης» του επαγγέλματος στα πλαίσια του νόμου 3887/10 που συνέταξε ο υπουργός ΥποΜεΔι Δημήτρης Ρέππας και οι σύμβουλοί του, αφού συμπληρώθηκαν κιόλας επτά μήνες από την ψήφισή του και οι αιτήσεις για την ίδρυση μεταφορικών Α.Ε. και Ε.Π.Ε. δεν ξεπέρασαν πανελλαδικά της διακόσιες σε σύνολο 33.000 αυτοκινητιστών που δραστηριοποιούνται στη χώρα μας.
Αν μάλιστα ληφθεί υπόψη ότι ένας αριθμός μεταφορέων θα προχωρούσε στην ίδρυση εταιρειών, ανεξάρτητα από το νέο νόμο, όπως συνέβαινε κάθε χρόνο και πριν την ψήφισή του, καταλαβαίνει κανείς, ότι το νομοθέτημα στάθηκε απόμακρα από τους φυσικούς λειτουργούς της Μεταφοράς, τους αυτοκινητιστές προς τους οποίους και απευθύνονταν καλώντας τους στη νέα εποχή, στον εκσυγχρονισμό και στη βελτίωση της ανταγωνιστικότητάς τους.
Το περιοδικό ΤΡΟΧΟΙ & TIR αποδέκτης όλων των αντιδράσεων, των παραπόνων, των προβλημάτων και των προσπαθειών των μεταφορέων είναι σε θέση να καταγράψει τα αίτια που έκαναν το νέο νόμο 3887/10 να βαλτώνει, να αντιμετωπίζεται με απροθυμία και καχυποψία, με διστακτικότητα και σκεπτικισμό απέναντι στα όσα ο νομοθέτης υπόσχεται. Αναλυτικό ρεπορτάζ, στο τεύχος Απριλίου που κυκλοφορεί.

PreviousNext