Αναπτύσσει κινητήρα Euro 6 μόνο με το σύστημα SCR (AdBlue) και φίλτρο
Ενώ όλοι οι κατασκευαστές που μέχρι τώρα γνωστοποίησαν την παραγωγή τους σε κινητήρες Euro 6 χρησιμοποιούν, εκτός από το SCR (AdBlue) και το σύστημα ανακύκλωσης των καυσαερίων (EGR) και φίλτρο μισκροσωματιδίων, η IVECO ανακοίνωσε ότι είναι έτοιμη να παρουσιάσει τους δικούς της κινητήρες Cursor και Tector σε επίπεδα Euro 6 μόνο με τη μέθοδο του SCR (AdBlue) και το φίλτρο, χωρίς δηλαδή ανακύκλωση καυσαερίων.
Η είδηση εντυπωσίασε, όπως ήταν φυσικό και αμέσως η IVECO προχώρησε στην επιβεβαίωσή της, δίδοντας μάλιστα πρόσθετα στοιχεία, όπως οι τιμές των βασικών ρύπων με έμφαση στα οξείδια του αζώτου που θα είναι μειωμένα κατά 80% σε σχέση με τους Euro 5.
Αυτό πάντως που δεν ανακοίνωσε, είναι ο χρόνος που θα λανσάρει αυτούς τους κινητήρες, αναφέροντας απλά ότι η συμμόρφωση για παραγωγή των Euro 6 είναι το τέλος του 2013 σύμφωνα με την Ε.Ε., αλλά ήδη ο ανταγωνισμός δέχεται παραγγελίες για φορτηγά και λεωφορεία Euro 6.