Οι πωλήσεις σε ελεύθερη πλέον πτώση μέχρι και μηδενικές στα λεωφορεία

Αυτό, δεν έχει ξαναγίνει, τουλάχιστον στα τελευταία 24 χρόνια που βγαίνει τούτο το περιοδικό. Δύο ολόκληρες κατηγορίες λεωφορείων, η μικρή και η μεγάλη να εμφανίζουν μηδενικές πωλήσεις σε ένα μήνα Άνοιξης, όπως ο Απρίλιος. Μια ελάχιστη κινητικότητα παρουσιάζει ο πίνακας των μεσαίων λεωφορείων (6 μονάδες) και... τέλος.
Στα φορτηγά, πάνω από 8 τόνους, η πτώση έφτασε το -58,85% για τα καινούργια και στο -47,16% για τα μεταχειρισμένα, ενώ πιο τραγική εικόνα εμφανίζουν τα ελαφρά (-69,71%) και όλα αυτά σε σχέση με το αντίστοιχο χρονικό διάστημα του 2010 μια χρονιά επίσης μεγάλης πτώσης σε σχέση με το 2009. Οι πενιχρές αυτές πωλήσεις, μόνο δυσμενείς επιπτώσεις μπορεί να επιφέρουν στην αγορά. Αρκετές εκθέσεις αυτοκινήτων έκλεισαν ή θα κλείσουν, προσωπικό απολύεται, οι όποιες επενδύσεις παγώνουν, οι τοποθετήσεις παραγγελιών προς τα εργοστάσια περιορίστηκαν στο ελάχιστο αφού κανείς πια δεν αντέχει το στοκ και δεν είναι λίγοι οι αυτοκινητιστές εκείνοι που αδυνατούν να ανταποκριθούν στις υποχρεώσεις τους, οξύνοντας τα προβλήματα των εισαγωγέων και των αντιπροσώπων.
Μέσα στο κλίμα αυτό, κάθε πρόβλεψη για ανάκαμψη είναι παρακινδυνευμένη και αυτό που μένει είναι η προσπάθεια για επιβίωση και τίποτε άλλο. Εννοείται, ότι στο ίδιο «καζάνι» βράζουν και οι αυτοκινητιστές, τα φορτηγά των οποίων υποαπασχολούνται. Όσα μάλιστα δουλεύουν, δεν εισπράττουν ούτε τα έξοδα σε πετρέλαια, οδηγό, συντήρηση κ.λπ. Δίχως αμφιβολία, ο Κλάδος του επαγγελματικού βιώνει την πιο σκληρή πλευρά της κρίσης που μαστίζει όλους μας.