Τροχοί & TIR

Καθηλωμένα ένα στα τρία λεωφορεία

Πάνω από 800 οχήματα σε σύνολο 2.500 λεωφορείων και τρόλεϊ βρίσκονται καθηλωμένα στα αμαξοστάσια είτε επειδή χρήζουν επισκευών αλλά δεν υπάρχουν κονδύλια για την αγορά ανταλλακτικών, είτε γιατί δεν υπάρχουν οδηγοί για να τα κινήσουν. Ελλείψει χρημάτων, όπως αναφέρουν οι εργαζόμενοι δεν υπάρχει δυνατότητα αγοράς ανταλλακτικών ακόμα και για τα κλιματιστικά μηχανήματα με αποτέλεσμα ένα σημαντικό μέρος του στόλου να μένει σε ακινησία στα αμαξοστάσια.
Δευτέρα 02/07/2012 - 19:31
Κοινοποίηση στα Social Media

Πάνω από 800 οχήματα σε σύνολο 2.500 λεωφορείων και τρόλεϊ βρίσκονται καθηλωμένα στα αμαξοστάσια είτε επειδή χρήζουν επισκευών αλλά δεν υπάρχουν κονδύλια για την αγορά ανταλλακτικών, είτε γιατί δεν υπάρχουν οδηγοί για να τα κινήσουν. Ελλείψει χρημάτων, όπως αναφέρουν οι εργαζόμενοι δεν υπάρχει δυνατότητα αγοράς ανταλλακτικών ακόμα και για τα κλιματιστικά μηχανήματα με αποτέλεσμα ένα σημαντικό μέρος του στόλου να μένει σε ακινησία στα αμαξοστάσια.

Αποτέλεσμα αυτής της κατάστασης δεν είναι παρά η ταλαιπωρία του κοινού, αφού τα δρομολόγια μειώθηκαν κατά 30% και ο χρόνος αναμονής στις στάσεις είναι στη μισή ώρα περίπου. Μάλιστα, προ ημερών, σε μια προσπάθεια άμβλυνσης του προβλήματος της διακίνησης των λεωφορείων χωρίς κλιματιστικά και της προμήθειας ανταλλακτικών, ο υπηρεσιακός υπουργός Σίμος Σιμόπουλος διέθεσε στη διοίκηση της ΟΣΥ ποσό ύψους 300.000 ευρώ.

Χαρακτηριστικό στοιχείο της δραματικής μείωσης του συγκοινωνιακού έργου στη διάρκεια του τελευταίου χρόνου είναι ότι ενώ σε σχέση με πέρυσι το κόστος των καυσίμων έχει εκτοξευθεί λόγω της ανόδου των διεθνών τιμών, τα έξοδα κίνησης φέτος εκτιμάται ότι θα μειωθούν 12% σε σχέση με πέρυσι.

Στο ίδιο τεύχος #291

PreviousNext