Τροχοί & TIR

Turbo Clutch Retarder από τη Voith

Από τα πιο ενδιαφέροντα «περίπτερα» ανάμεσα στους μεγάλους προμηθευτές της ευρωπαϊκής αυτοκινητοβιομηχανίας επαγγελματικών οχημάτων, στην Έκθεση ΙΑΑ 2014, ήταν αυτό της Voith. Πολλές πρεμιέρες προϊόντων και υπηρεσιών, με κοινό μοτίβο την υψηλή αποδοτικότητα και τη βελτίωση των συστημάτων βοηθητικής πέδης. Κύριο έκθεμα, το νέο VIAB Turbo Clutch Retarder, που θεωρείται ως μία από τις μεγαλύτερες καινοτομίες της αγοράς βαρέων οχημάτων της χρονιάς. Συνδυάζει την αποκαλούμενη «σύζευξη τούρμπο» και το ριτάρντερ σε ένα υδροδυναμικό κύκλωμα, κάτι που εξασφαλίζει εκκίνηση και φρενάρισμα χωρίς καταπόνηση των αναλώσιμων τμημάτων. Συγκεκριμένα, ο «τούρμπο συμπλέκτης ριτάρντερ», επιτρέπει εύκολο μανουβράρισμα, σε πολύ χαμηλές ταχύτητες και εκκίνηση από στάση για πολύ μεγάλα μικτά βάρη ή για εργοταξιακά φορτηγά σε πολύ δύσκολα τερέν, χωρίς την παραμικρή ταλαιπωρία του οχήματος. Το πλεονεκτήματα του συστήματος σε σχέση με τα γνωστά κιβώτια με μετατροπέα ροπής είναι πολλά: είναι ελαφρύτερο, μικρότερων διαστάσεων, και πιο αποδοτικό ενώ, δεν υπερθερμαίνεται ακόμη και σε συνεχείς ελιγμούς με ταχύτητες έρπυσης σε ανισοϋψή εδάφη, ή ξεκινώντας με μεγάλα φορτία σε πολύ μεγάλη κλίση. Το σύστημα διατίθεται τώρα και για το Mercedes-Benz Arocs ενώ έχει αποσπάσει αρκετές διακρίσεις ως το πλέον καινοτόμο του 2014.
Παρασκευή 17/10/2014 - 10:09
Κοινοποίηση στα Social Media
Από τα πιο ενδιαφέροντα «περίπτερα» ανάμεσα στους μεγάλους προμηθευτές της ευρωπαϊκής αυτοκινητοβιομηχανίας επαγγελματικών οχημάτων, στην Έκθεση ΙΑΑ 2014, ήταν αυτό της Voith. Πολλές πρεμιέρες προϊόντων και υπηρεσιών, με κοινό μοτίβο την υψηλή αποδοτικότητα και τη βελτίωση των συστημάτων βοηθητικής πέδης. Κύριο έκθεμα, το νέο VIAB Turbo Clutch Retarder, που θεωρείται ως μία από τις μεγαλύτερες καινοτομίες της αγοράς βαρέων οχημάτων της χρονιάς. Συνδυάζει την αποκαλούμενη «σύζευξη τούρμπο» και το ριτάρντερ σε ένα υδροδυναμικό κύκλωμα, κάτι που εξασφαλίζει εκκίνηση και φρενάρισμα χωρίς καταπόνηση των αναλώσιμων τμημάτων. Συγκεκριμένα, ο «τούρμπο συμπλέκτης ριτάρντερ», επιτρέπει εύκολο μανουβράρισμα, σε πολύ χαμηλές ταχύτητες και εκκίνηση από στάση για πολύ μεγάλα μικτά βάρη ή για εργοταξιακά φορτηγά σε πολύ δύσκολα τερέν, χωρίς την παραμικρή ταλαιπωρία του οχήματος. Το πλεονεκτήματα του συστήματος σε σχέση με τα γνωστά κιβώτια με μετατροπέα ροπής είναι πολλά: είναι ελαφρύτερο, μικρότερων διαστάσεων, και πιο αποδοτικό ενώ, δεν υπερθερμαίνεται ακόμη και σε συνεχείς ελιγμούς με ταχύτητες έρπυσης σε ανισοϋψή εδάφη, ή ξεκινώντας με μεγάλα φορτία σε πολύ μεγάλη κλίση. Το σύστημα διατίθεται τώρα και για το Mercedes-Benz Arocs ενώ έχει αποσπάσει αρκετές διακρίσεις ως το πλέον καινοτόμο του 2014. Περισσότερες πληροφορίες για τα νέα προϊόντα της Voith δημοσιεύονται στη σελίδα 68 του τεύχους Οκτωβρίου που κυκλοφορεί στα περίπτερα.
PreviousNext