Όταν τα στελέχη της Ford πριν από τριάμισι χρόνια λάνσαραν στην αγορά το Raptor πρώτης γενιάς, το πιθανότερο είναι πως δεν περίμεναν το εκκωφαντικό εμπορικό σουξέ του πρώτου pick up της Ford Performance σε όλα τα γεωγραφικά μήκη και πλάτη –πλην Β. Αμερικής όπου δεν διατίθεται.
Κι εδώ που τα λέμε, ποιος θα περίμενε ότι, ένα βαρύ (2,5 τόνους στεγνό) pick-up με το μισό περίπου ωφέλιμο φορτίο των πιο ταπεινών Ranger, θα γίνονταν εν ριπή οφθαλμού το πιο ποθητό «αγροτικό» όλων των εποχών; Οι μόλις 8.000 μονάδες που περίπου ανά έτος αντιστοιχούν στην Ευρώπη, είναι αδύνατο να καλύψουν τη ζήτηση.
Στη χώρα μας –κάθεστε;– διατέθηκαν πάνω από 750 μονάδες του Raptor πρώτης γενιάς, ένα νούμερο απίστευτο για μία τόσο ειδική κατασκευή, ενώ αν μπορούσαν να εισαχθούν περισσότερα, θα είχαν πουληθεί. Στην πορεία, οι άνθρωποι της Ford θα διαπίστωναν κι άλλα πράγματα, όπως λ.χ., ότι, κανείς, ή έστω ελάχιστοι, δεν νοιάζονταν για την οικονομία καυσίμου του δίλιτρου ντίζελ, και ότι απ’ όλες τις αγορές μονότονα θα επαναλάμβαναν το αίτημα για περισσότερη ισχύ.
Τι έκαναν λοιπόν; Απλά το παράκαναν με την καλή έννοια: Με διπλοτούρμπινο V6 EcoBoost κινητήρα βενζίνης, «στήσιμο» και δεσίματα αγωνιστικής κατασκευής για ράλυ raid στο σασί, σύστημα (επιτέλους) μόνιμης τετρακίνησης, νέα ανάρτηση και μοναδικό εξοπλισμό, και χωρίς κανένα πρόσχημα «καλών τρόπων» το νέο Ford Ranger Raptor δείχνει πλέον τον πραγματικό του χαρακτήρα. Στην Ισπανία είχαμε την ευκαιρία να το οδηγήσουμε για πρώτη φορά.