Τροχοί & TIR

Ανασφαλή για τους μαθητές τα υπέργηρα σχολικά λεωφορεία

Το σημερινό όριο των 27 και πλέον ετών για την κυκλοφορία των σχολικών λεωφορείων εγκυμονεί κινδύνους για την ασφάλεια των μετακινήσεων των μαθητών, επισημαίνει ο Σύνδεσμος Εισαγωγέων Αντιπροσώπων Α
Δευτέρα 07/10/2019 - 00:00
Κοινοποίηση στα Social Media

Το σημερινό όριο των 27 και πλέον ετών για την κυκλοφορία των σχολικών λεωφορείων εγκυμονεί κινδύνους για την ασφάλεια των μετακινήσεων των μαθητών, επισημαίνει ο Σύνδεσμος Εισαγωγέων Αντιπροσώπων Αυτοκινήτων & Δικύκλων (ΣΕΑΑ), ζητώντας την αλλαγή της σχετικής νομοθεσίας, η οποία «επιτρέπει την κυκλοφορία λεωφορείων ως 27 ετών, που στην πράξη φθάνουν τα 35-40 έτη. Αυτό γιατί, το μέγιστο όριο της ηλικίας κρίνεται από την 1η κυκλοφορία του λεωφορείου στην Ελλάδα, όταν σχεδόν όλα εξ αυτών εισάγονται μεταχειρισμένα, ήδη 10-15 ετών», αναφέρει ο ΣΕΑΑ και προσθέτει:

«Η ηλικία προφανώς δεν επηρεάζει μόνο το παρουσιαστικό των σχολικών, αλλά επιβεβαιώνει την έλλειψη ασφαλούς τεχνολογίας, σωστής συντήρησης και τεχνολογιών φιλικών προς το περιβάλλον. Η ισχύουσα νομοθεσία για τη μέγιστη ηλικία των σχολικών (ιδιόκτητων-κίτρινων ή ναυλωμένων) επείγει άμεσης αλλαγής από την πολιτεία για την ασφαλή μετακίνηση των παιδιών. Παράλληλα, προκειμένου να μη βρεθούν σε αδιέξοδο σχολεία, η κυβέρνηση θα πρέπει να δώσει ισχυρά οικονομικά κίνητρα αντικατάστασης με καινούργια, πλέον ασφαλή και καθαρά λεωφορεία».

PreviousNext