«Έχουμε ετοιμάσει ένα νέο θεσμικό πλαίσιο που απλοποιεί την υλοποίηση των Σχεδίων Βιώσιμης Αστικής Κινητικότητας. Φτιάχνουμε ενιαίους κανόνες, τους οποίους θα ακολουθούν οι Δήμοι και οι Περιφέρειες για να προχωρούν σε αστικές παρεμβάσεις, διεκδικώντας πρόσβαση στα χρηματοδοτικά εργαλεία της Ευρωπαϊκής Επιτροπής, με καλύτερους όρους».

Αυτό αποκάλυψε ο Υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών, κ. Γιάννης Κεφαλογιάννης, μιλώντας στο συνέδριο του «The Economist» και πρόσθεσε πως αυτή η αναβάθμιση των συγκοινωνιών με οχήματα φιλικά προς το περιβάλλον και η αξιοποίηση των νέων τεχνολογιών έχει τεράστια σημασία γιατί προσφέρει τη δυνατότητα σε όλους τους Δήμους της χώρας να βελτιώσουν τις υποδομές τους και να διευκολύνουν την καθημερινότητα των πολιτών.

Αναφέρθηκε, κατόπιν, στις τεχνολογίες του μέλλοντος και τις υπηρεσίες που θα έχει στη διάθεσή του ο κάθε οδηγός. «Ίσως σε λίγα χρόνια θα χρειαζόμαστε μια μικρή βοήθεια στα αντανακλαστικά μας στο τιμόνι. Ίσως σε λίγα χρόνια να μη μιλάμε για «πώληση οχημάτων», αλλά για την «πώληση της κινητικότητας ως υπηρεσίας», όρος γνωστός ως MaaS (Mobility as a Service)», σημείωσε χαρακτηριστικά ο κ. Κεφαλογιάννης για να συμπληρώσει:

«Συντελείται μια μετάβαση στην «οικονομία της πλατφόρμας» και από μια άποψη, τα σύγχρονα οχήματα είναι «συνδεδεμένες συσκευές». Ο δικός μας ρόλος, λοιπόν, είναι να αρχίσουμε σήμερα μια μεθοδική προσπάθεια, ώστε η ελληνική πολιτεία να μπορεί να υιοθετεί τις τεχνολογικές εξελίξεις και να προσαρμόζει τις υποδομές της στις ανάγκες ενός πληθυσμού που θα έχει μεγαλύτερη ηλικία».