Τροχοί & TIR

Το Land Rover Defender ξανά επαγγελματικό

Επανέρχονται οι επαγγελματικές «Hard Top» εκδόσεις στη γκάμα του Land Rover Defender, το οποίο τον περασμένο Σεπτέμβριο παρουσιάστηκε στη νέα του γενιά, κρατώντας λίγα μόνο στοιχεία από το εμβληματι
από Παναγιώτης Εμμανουήλ | Τετάρτη 29/07/2020 - 08:00
Κοινοποίηση στα Social Media
Λανσάρεται το νέο Land Rover Defender Hard Top.
Λανσάρεται το νέο Land Rover Defender Hard Top.

Επανέρχονται οι επαγγελματικές «Hard Top» εκδόσεις στη γκάμα του Land Rover Defender, το οποίο τον περασμένο Σεπτέμβριο παρουσιάστηκε στη νέα του γενιά, κρατώντας λίγα μόνο στοιχεία από το εμβληματικό βρετανικό εκτός δρόμου μοντέλο.

Στα λίγα τεχνικά στοιχεία που ανακοινώνει προς το παρόν η Land Rover για τη σύγχρονη εκδοχή των Defender 90 και 110 Hard Top -ένα όνομα που πρωτοεμφανίστηκε το 1950- περιλαμβάνεται η ελκτική ικανότητα των έως και 3,5 τόνων. Περισσότερα θα γίνουν γνωστά αργότερα φέτος όταν θα ανοίξουν τα βιβλία παραγγελιών, με την ενδεικτική τιμή προ φόρων στο Ην. Βασίλειο, να είναι στις 35.500 λίρες (περίπου 39.220 ευρώ).

Την εξέλιξη των νέων Hard Top εκδόσεων, ανέλαβε το ειδικό τμήμα Land Rover Special Vehicle Operations της εταιρείας, οι άνθρωποι του οποίου ισχυρίζονται πως το αλουμινένιο «DFx» αυτοφερόμενο monocoque πλαίσιο του νέου Defender, είναι έως και τρεις φορές πιο άκαμπτο σε σχέση με τα συνηθισμένα σασί τύπου σκάλας. «Θα μεγιστοποιήσουμε τη λειτουργικότητα και τη χρηστικότητα του χώρου φόρτωσης του νέου Defender, με σκληρά υλικά και έξυπνες λύσεις αποθήκευσης, για να διασφαλίσουμε ότι ξεπερνά τις δυνατότητες οποιουδήποτε προηγούμενου Defender Hard Top», είπε σχετικά ο διευθύνων σύμβουλος της Land Rover SVO, Michael van der Sande.

Σημειώνεται, πως τόσο το 90 Hard Top με το κοντό μεταξόνιο όσο και το 110 Hard Top με το μακρύ, παρέμειναν πιστά στο παρελθόν και δεν προσφέρονται με δύο σειρές καθισμάτων, κάτι που σημαίνει πως μπορούν να μεταφέρουν μέχρι τρεις επιβάτες. Αντίθετα με την παλαιότερη πρακτική ωστόσο, η σκληρή οροφή στο νέο μοντέλο δεν αφαιρείται. Αμφότερα τα μοντέλα εξοπλίζονται με ανεξάρτητη ανάρτηση με ελικοειδή ελατήρια, με το 110 να μπορεί να αποκτηθεί προαιρετικά με αερανάρτηση.

Εντυπωσιακά είναι τα off road χαρακτηριστικά των οχημάτων, η απόσταση των οποίων από το έδαφος ορίζεται στα 291 χλστ. Οι γωνίες προσέγγισης, διαφυγής και ράμπας του 110 Hard Top φτάνουν τις 38, 28 και 40 μοίρες αντίστοιχα. Χάρη στο πρόγραμμα «Wade» του συστήματος τετρακίνησης «Terrain Response 2», οι οδηγοί μπορούν να διασχίσουν νερά βάθους έως και 900 χλστ., δίχως να ανησυχούν για την ακεραιότητα του φορτίου. Μεγάλη ευκολία είναι και το σύστημα «ClearSight Rear View», που εξασφαλίζει την ανεμπόδιστη πίσω ορατότητα.

Προεξάρχον τεχνολογικό χαρακτηριστικό του νέου Defender Hard Top είναι το σύστημα «Advanced Tow Assist» της Land Rover, το οποίο επιτρέπει στον οδηγό να πραγματοποιεί δύσκολους ελιγμούς όταν έχει κοτσαρισμένο ένα τρέιλερ, μέσω ενός περιστροφικού διακόπτη της κεντρικής κονσόλας. Ιδιαίτερα προηγμένο είναι και το σύστημα infotainment «Pivi Pro», στην έγχρωμη οθόνη αφής του οποίου εμφανίζονται οι ενδείξεις του συστήματος περιμετρικών καμερών «3D Surround Camera». Οι εταιρείες, τέλος, μέσω εφαρμογής για smartphone, θα μπορούν να παρακολουθούν απομακρυσμένα την τοποθεσία, το επίπεδο καυσίμου και το ιστορικό δρομολογίων του κάθε οχήματος.

PreviousNext