Άνοιξε η πλατφόρμα για την υποβολή αιτημάτων από τους πολίτες με σκοπό την καταβολή αποζημίωσης από την Αττική Οδό για τον εγκλωβισμό τους κατά τη διάρκεια της κακοκαιρίας «Ελπίδα», ενώ παρέχονται και οδηγίες για τον τρόπο απόδειξης του εγκλωβισμού τους.

Αρχικά, η Αττική Οδός ζητά από τους πολίτες να δηλώσουν αν είχαν πληρώσει διόδια κατά την είσοδό τους (και αν ναι να υποβάλλουν το σχετικό αποδεικτικό), καθώς και να επισυνάψουν τυχόν φωτογραφίες που έβγαλαν στο σημείο αποκλεισμού τους.

Στην ανακοίνωσή της σχετικά με την Πλατφόρμα Καταχώρησης Αιτημάτων, η Αττική Οδός αναφέρει:

-Μέσω της πλατφόρμας αυτής είναι εφικτή η καταχώρηση των Αιτημάτων προς την Αττική Οδό, για τα οχήματα που αποκλείστηκαν στον αυτοκινητόδρομο τη Δευτέρα 24/1/2022.

-Για την καταχώρηση της αίτησης είναι απαραίτητη η ύπαρξη διεύθυνσης ηλεκτρονικού ταχυδρομείου μέσω της οποίας θα γίνει η επιβεβαίωση της κατάθεσης του αιτήματος καθώς και κάθε μελλοντική επικοινωνία.

-Τα πεδία που έχουν έναν αστερίσκο (*) στη δεξιά πλευρά τους είναι υποχρεωτικά και θα πρέπει να συμπληρωθούν από τον αιτούντα προκειμένου να προχωρήσει στο επόμενο βήμα. Τα υπόλοιπα πεδία αν και δεν είναι υποχρεωτικά θα διευκολύνουν σημαντικά τη διερεύνηση και ικανοποίηση των αιτημάτων που κατατίθενται.

-Θα θέλαμε να επιστήσουμε την προσοχή στους ενδιαφερόμενους οδηγούς για τη σωστή αναγραφή του αριθμού κυκλοφορίας του οχήματος που οδηγούσαν όταν αποκλείστηκαν, καθώς αυτό το στοιχείο αποτελεί μία από τις βασικές πληροφορίες διερεύνησης και ικανοποίησης του αιτήματος.

-Σε περίπτωση που αντιμετωπίσετε οποιοδήποτε θέμα σχετικά με την καταγραφή του αιτήματός σας θα παρακαλούσαμε να επικοινωνήσετε με την Τηλεφωνική Εξυπηρέτηση Πελατών της Αττικής Οδού στο τηλέφωνο 210 668 2222 (Δευτέρα-Σάββατο: 08:00-19:00 και Κυριακή: 11:00-19:00).