Σε δύο χρόνια, το 2023-2024, θα προκηρυχθούν οι διαγωνισμοί για την απελευθέρωση του συγκοινωνιακού έργου της Θεσσαλονίκης που σήμερα μονοπωλεί ο ΟΑΣΘ, και το 2025 θα υπάρχει ο ανταγωνισμός.

Τις εκτιμήσεις αυτές έκανε ο διευθύνων σύμβουλος του Οργανισμού Συγκοινωνιακού Έργου Θεσσαλονίκης, Γιάννης Τόσκας, μιλώντας στο radio North 98 και αποκάλυψε ότι ο ΟΣΕΘ ήδη έχει ξεκινήσει την επεξεργασία προδιαγραφών για έναν διαγωνισμό «ανοίγματος» της Αστικής Συγκοινωνίας του νομού, σε ιδιώτες παρόχους που θα λειτουργούν ανταγωνιστικά στον ΟΑΣΘ.

«Θεωρώ ότι το 2025 θα είναι ένα ορόσημο, ώστε η Θεσσαλονίκη να αποκτήσει συγκοινωνία μέσω διαγωνιστικών διαδικασιών και ένα ξεκάθαρο συγκοινωνιακό μοντέλο», πρόσθεσε ο κ. Τόσκας.

Ο Διευθύνων Σύμβουλος του ΟΣΕΘ, ερωτηθείς πως θα πρέπει να λειτουργεί η κρατική επιδότηση όταν θα έχουμε δύο ή περισσότερους παρόχους αστικής οδικής συγκοινωνίας σημείωσε: «Έχω την εντύπωση πως θα δοθούν προδιαγραφές και κατάλληλες οδηγίες και θα υπάρχουν κατάλληλοι δείκτες ποιότητας παροχής έργου, θα γίνονται αξιολογήσεις και αυτό είναι το έργο της αρχής μεταφορών του ΟΣΕΘ στο μέλλον, νομίζω προς εκεί κατευθύνεται όπως ισχύει σε άλλες ευρωπαϊκές πόλεις και εν συνεχεία θα υπάρχει κατανομή και των κερδών και των εισπράξεων αλλά και των επιδοτήσεων των κρατικών».

Πηγή: Voria.gr