Τροχοί & TIR

Διώροφα με ηλεκτρική γραμμή της Voith

Η κατασκευάστρια εταιρεία λεωφορείων, Wrightbus, από τη Β. Ιρλανδία επέλεξε τη Voith ως αποκλειστικό πάροχο της ηλεκτρικής γραμμής κίνησης των δεύτερης γενιάς ηλεκτρικών (BEV) και κυψελών καυσίμων (
Κυριακή 25/04/2021 - 09:30
Κοινοποίηση στα Social Media

Η κατασκευάστρια εταιρεία λεωφορείων, Wrightbus, από τη Β. Ιρλανδία επέλεξε τη Voith ως αποκλειστικό πάροχο της ηλεκτρικής γραμμής κίνησης των δεύτερης γενιάς ηλεκτρικών (BEV) και κυψελών καυσίμων (FCEV) λεωφορείων της.

Από τον προσεχή Αύγουστο, η Wrightbus θα παραδώσει στην τοπική εταιρεία δημόσιων μεταφορών, Translink, τα πρώτα 80 διώροφα ηλεκτρικά λεωφορεία μπαταρίας, τα οποία θα εξοπλίζονται με την ηλεκτρική γραμμή κίνησης VEDS της Voith και θα πιάσουν δουλειά στο Μπέλφαστ και στο Ντέρι.

Σημειώνεται, πως στο VEDS ο κύριος κινητήρας και ο μετατροπέας σχηματίζουν ένα ειδικά συντονισμένο «πακέτο» που εξασφαλίζει -σύμφωνα με τη Voith- υψηλή διαθεσιμότητα ισχύος και μέγιστη αυτονομία, ακόμη και υπό απαιτητικές συνθήκες. Το σύστημα βασίζεται σε έναν ισχυρό υδρόψυκτο κινητήρα μόνιμου μαγνήτη με μετατροπέα υψηλής απόδοσης. Δεν υπάρχει ανάγκη για ξεχωριστό κιβώτιο ταχυτήτων, κάτι που έχει θετική επίδραση στην κατανάλωση ενέργειας, την αυτονομία και τις εκπομπές θορύβου, εξασφαλίζοντας παράλληλα το συμπαγές της όλης κατασκευής.

Το σύστημα της Voith προσφέρει μέγιστη ισχύ 340 kW (462 PS) και συνεχή ισχύ 240 kW (326 PS), με τη μέγιστη ροπή να ανέρχεται στα 3.100 Nm. Το VEDS διατίθεται σε διάφορες κατηγορίες απόδοσης, γεγονός που το καθιστά κατάλληλο για όλες τις κατηγορίες οχημάτων. Υπενθυμίζεται, πως η Voith ξεκίνησε τις δοκιμές της τεχνολογίας της πριν από περίπου δύο χρόνια, τοποθετώντας τη γραμμή κίνησης σε ένα πρωτότυπο ηλεκτρικό Solaris Urbino (διαβάστε Τ&Τ Ιουλίου 2018).

PreviousNext