Μια μεγάλη παραγγελία κέρδισε στις Η.Π.Α. η Volvo Trucks από έναν πελάτη της, που αποφάσισε να περάσει στην ηλεκτροκίνηση. Συγκεκριμένα, η καλιφορνέζικη εταιρεία Quality Custom Distribution (QCD), που ειδικεύεται στα logistics τροφίμων, παρήγγειλε 14 μονάδες του Volvo VNR Electric, το οποίο λανσαρίστηκε εμπορικά στα τέλη του περασμένου έτους.

Ήδη μια πρώτη μονάδα του «μουράτου» ηλεκτρικού φορτηγού έχει παραδοθεί στην QCD μέσω του προγράμματος Volvo LIGHTS. Τα υπόλοιπα 14 νέα ηλεκτρικά Volvo θα δραστηριοποιηθούν μέσα στα επόμενα δύο χρόνια, με το πρώτο από αυτά να είναι έτοιμο το προσεχές φθινόπωρο και το τελευταίο να προγραμματίζεται για παράδοση μέχρι το τέλος του 2022.

Σημειώνεται πως τα εν λόγω φορτηγά αποκτήθηκαν με μίσθωση και χρηματοδοτούνται σε μεγάλο βαθμό από επιχορήγηση που δόθηκε στη Volvo Financial Services (VFS) από την Επιτροπή Ελέγχου Μείωσης Ρύπανσης Κινητών Πηγών (MSRC) της Καλιφόρνιας.

1

Υπενθυμίζεται, πως το Volvo VNR Electric διατίθεται ως 15τονο διαξονικό φορτηγό και ως τράκτορας σε εκδόσεις 4x2 και 6x2, που εμφανίζουν μικτό βάρος 30 και 37,2 τόνων αντίστοιχα. Εξοπλίζεται με μια ηλεκτρική γραμμή κίνησης απόδοσης 340 kW (455 hp) ισχύος και 5.492 Nm μέγιστης ροπής. Φέρει το δύο σχέσεων αυτόματο κιβώτιο I-Shift και εμφανίζει τελική ταχύτητα 105 χλμ./ώρα. Ο ηλεκτροκινητήρας παίρνει ενέργεια από μπαταρίες λιθίου χωρητικότητας 264 kWh, οι οποίες σε έναν σταθμό ταχείας φόρτισης των 150 kW φτάνουν στο 80% πληρότητας σε 70 λεπτά. Η αυτονομία του μονού φορτηγού ανέρχεται σε 240 χλμ., με τις δύο εκδόσεις τράκτορα να εμφανίζουν αυτονομία έως και 193 χλμ.