Τροχοί & TIR

Εκτός ΟΛΘ ο Αθ. Λιάγκος. Νέα πρόεδρος η Αγγελική Σαμαρά

Νέο Δ.Σ. και μέτοχοι
Πέμπτη 15/05/2025 - 11:09
Κοινοποίηση στα Social Media

Εκτός του διοικητικού συμβουλίου του Οργανισμού Λιμένος Θεσσαλονίκης (ΟΛΘ ΑΕ) βρέθηκε ο επί πενταετία εκτελεστικός πρόεδρος της εταιρείας, Αθανάσιος Λιάγκος, καθώς ο εκπρόσωπος του βασικού μετόχου (ομίλου Σαββίδη), Κωσταντίνος Φωτιάδης, ζήτησε ο κ.Λιάγκος να μην είναι υποψήφιος στο νέο 9μελές διοικητικό συμβούλιο, που θα έχει διετή θητεία, ενώ όταν ερωτήθηκε γιατί από δημοσιογράφους, απάντησε πως η συγκεκριμένη απόφαση εντάσσεται στο πλαίσιο της επιδίωξης για διαρκή ανανέωση, που επιτάσσουν οι αρχές της ορθής διακυβέρνησης.

Η νέα μη εκτελεστική πρόεδρος του ΟΛΘ είναι σύμφωνα με πληροφορίες η Αγγελική Σαμαρά. Σημειώνεται πως η κα. Σαμαρά ήταν ήδη μέλος του ΔΣ του ΟΛΘ και πλέον αναλαμβάνει τη θέση της μη εκτελεστικής προέδρου, αντικαθιστώντας τον Αθανάσιο Λιάγκο.

Νέο Δ.Σ. και μέτοχοι

Το νέο διοικητικό συμβούλιο της ΟΛΘ ΑΕ, με διετή θητεία, απαρτίζουν οι: Martin Masson, Ιωάννης Τσάρας, Κωνσταντίνος Φωτιάδης, Jessy Lou, Παντελής Μιχαλόπουλος, Αγγελική Σαμαρά, Ευστάθιος Κουτμερίδης, Παναγιώτης Σταμπουλίδης και Ευαγγελία Δαμίγου. 

Εξ αυτών, ο Παναγιώτης Σταμπουλίδης, εντεταλμένος σύμβουλος του ΤΑΙΠΕΔ και επικεφαλής της Μονάδας Συμβάσεων Στρατηγικής Σημασίας, επισήμανε: 

«Η νέα επενδυτική περίοδος για το λιμάνι έρχεται σε μια εποχή που αυτό είναι βιώσιμο και κεφαλαιακά ενισχυμένο (...) και το μάνατζμεντ είναι ευθυγραμμισμένο σε λογική ανάπτυξης. Μένουμε δεσμευμένοι στο να φέρουμε σε πέρας τις μεγάλες προκλήσεις, που έχουν να κάνουν και με την ωρίμανση των έργων, να φέρουμε σε πέρας τη νέα επενδυτική περίοδο και να έχουμε αύξηση της υπεραξίας του λιμένος». 

Όλα τα θέματα της γενικής συνέλευσης υπερψηφίστηκαν με βάση τις προτάσεις του βασικού μετόχου (σ.σ. βασικός μέτοχος της ΟΛΘ ΑΕ είναι με ποσοστό 67% η South Europe GateWay Thessaloniki- SEGT, στην οποία μετέχουν εταιρεία που ελέγχεται πλήρως από την Belterra Investments του ομίλου Σαββίδη και τη Terminal Link Grèce SAS, θυγατρική της γαλλικής Terminal Link SAS, η οποία με τη σειρά της ανήκει κατά 49% στην κινεζική China Merchants Port Holdings).

PreviousNext