Ford: Ηλεκτροκίνηση και ανθρώπινα δικαιώματα

Δευ, 04/04/2022 - 13:56

Τις προκλήσεις που έχει να αντιμετωπίσει η Ford στην πορεία της προς την ηλεκτροκίνηση καταγράφει η ετήσια Ενιαία Έκθεση Βιωσιμότητας & Οικονομικού Απολογισμού της Ford στην οποία δημοσιεύεται μία αυτοδύναμη έκθεση για τα ανθρώπινα δικαιώματα –για πρώτη φορά στη Ford και την Αμερικανική βιομηχανία αυτοκινήτου.

Η έκθεση αυτή θα εξετάζει τον τρόπο άντλησης των υλικών με τα οποία κατασκευάζονται τα προϊόντα και εάν τα εργασιακά πρότυπα είναι αντάξια των προσδοκιών της Ford.

Η προμήθεια των πρώτων υλών (π.χ. λιθίου) για την κατασκευή των μπαταριών θα πρέπει να συνάδει με την τήρηση των ανθρώπινων δικαιωμάτων, όπως επίσης και η ανακύκλωση των μπαταριών στο τέλος του κύκλου ζωής τους συνδέεται, επίσης, με τα ανθρώπινα δικαιώματα.

Από φέτος και μέχρι το 2026 η Ford σχεδιάζει να επενδύσει περισσότερα από 50 δισ. δολάρια παγκοσμίως για την εξέλιξη ηλεκτρικών οχημάτων καθώς και των μπαταριών που τα τροφοδοτούν με ενέργεια. Η εταιρεία θα κατασκευάζει τα προϊόντα της σε μερικά από τα πιο προηγμένα και αποδοτικά εργοστάσια αυτοκινήτων σε όλο τον κόσμο, δημιουργώντας χιλιάδες νέες θέσεις εργασίας και χτίζοντας μία βιώσιμη και ηθική εφοδιαστική αλυσίδα.

«Η φετινή έκθεση είναι σημαντική επειδή καταδεικνύει τη μακροχρόνια δέσμευση της Ford στη διαφάνεια και στην εταιρική υπευθυνότητα», δήλωσε η Cynthia Williams, global director του τομέα βιωσιμότητας, έγκρισης και συμμόρφωσης της Ford. «Προσφέρει στα ενδιαφερόμενα μέρη μία σαφή εικόνα για το πώς σκοπεύουμε να βάλουμε τον άνθρωπο σε πρώτη προτεραιότητα και να σεβαστούμε τα ανθρώπινα δικαιώματα καθώς μεταβαίνουμε στα ηλεκτρικά οχήματα, βασιζόμενοι στην κληρονομιά μας για τη δράση για το κλίμα και την προστασία του περιβάλλοντος. Η στρατηγική της εταιρείας μας και οι στόχοι βιωσιμότητας είναι άρρηκτα συνδεδεμένα μεταξύ τους – ό,τι είναι καλό για τον πλανήτη είναι καλό για τους πελάτες και την επιχείρησή μας».

Με βάση τον προγραμματισμό, η Ford θέλει να ηγηθεί της ηλεκτρικής επανάστασης, συμπεριλαμβανομένων των σχεδίων για κλιμάκωση της παραγωγής με περισσότερα από 2 εκατομμύρια ηλεκτρικά οχήματα ετησίως μέχρι το 2026 και αύξηση του ποσοστού των ηλεκτρικών της οχημάτων στις ετήσιες πωλήσεις στο 50% μέχρι το τέλος της δεκαετίας.