Τροχοί & TIR

Γαλλική φινέτσα και καινοτομία στα ελαφρά επαγγελματικά από τη Renault

Η Renault είχε αρκετές και ενδιαφέρουσες πρεμιέρες στο Αννόβερο, με έμφαση στα ηλεκτρικά LCV, και με φανερή την πρόθεση να υπενθυμίσει σε όλους ποιος κατασκευαστής δημιούργησε την κατηγορία, έντεκα
Δευτέρα 07/11/2022 - 08:00
Κοινοποίηση στα Social Media
Παγκόσμια πρεμιέρα για το νέο Renault Trafic Van E-Tech Electric
Παγκόσμια πρεμιέρα για το νέο Renault Trafic Van E-Tech Electric

Η Renault είχε αρκετές και ενδιαφέρουσες πρεμιέρες στο Αννόβερο, με έμφαση στα ηλεκτρικά LCV, και με φανερή την πρόθεση να υπενθυμίσει σε όλους ποιος κατασκευαστής δημιούργησε την κατηγορία, έντεκα χρόνια πριν, με το λανσάρισμα του ηλεκτρικού Kangoo το 2011.

Το πρώτο ηλεκτρικό van που εμφανίστηκε στις αντιπροσωπείες του κατασκευαστή, διαθέσιμο για αγορά, κέρδισε την ίδια χρονιά τον τίτλο «Διεθνές Van της Χρονιάς». Το μεγάλο van των Γάλλων, το Renault Master, το δεύτερο σε πωλήσεις ελαφρύ επαγγελματικό της εταιρείας –πάνω από 3 εκατομμύρια ταξινομήσεις από το 1980– διατίθεται κι αυτό σε αμιγώς ηλεκτρική έκδοση εδώ και πέντε χρόνια, οπότε οι Γάλλοι αποφάσισαν να κλείσουν το μοναδικό κενό στη γκάμα, δείχνοντας σε παγκόσμια πρεμιέρα το πρώτο ηλεκτρικό Trafic. Το Trafic Van E-Tech Electric προσφέρει τώρα σε εταιρείες και επαγγελματίες την επιλογή ηλεκτροκίνησης και στην κατηγορία των μεσαίων van.

Παραγωγικότητα και εκμετάλλευση αντίστοιχες των ντίζελ μοντέλων

Στη διάρκεια της παρουσίασης, τα στελέχη της εταιρείας ανέφεραν ότι, το Renault Trafic Van E-Tech Electric διατηρεί ακέραια όλα τα στοιχεία εκμετάλλευσης και συστήματα ενεργητικής ασφάλειας των συμβατικών Trafic: Διατίθεται σε δύο μήκη αμαξώματος, στα 5,08 και 5,48 μέτρα, και δύο ύψη οροφής, 1.967 και 2,498 χιλιοστά. Ο ωφέλιμος όγκος φόρτωσης είναι από 5,8 έως 8,9 κυβικά μέτρα, ενώ υπάρχει και έκδοση σασί/καμπίνα. Το μήκος φόρτωσης στην κλούβα μπορεί να φτάσει τα 4,15 μέτρα με τη χρήση του ανοίγματος «long load» -στην έκδοση L2. To ηλεκτρικό μοτέρ αποδίδει 90 kW, το ωφέλιμο είναι στα 1.100 κιλά, και η ικανότητα ρυμούλκησης φτάνει τα 750 κιλά. Η μπαταρία (52 kWh) προσφέρει αυτονομία γύρω στα 240 χιλιόμετρα (κατά WLTP). Ως προς τις επιλογές για φόρτιση, Trafic Van E-Tech Electric προσφέρει τρεις επιλογές στους ιδιοκτήτες: μονοφασικό φορτιστή AC των 7 kW, κατάλληλο για οικιακή ή φόρτιση στις στάνταρ παροχές της επιχείρησης, φορτιστή AC 22 kW για ταχεία φόρτιση και, προαιρετικά, DC φορτιστή 50 kW.

Hippie Caviar Motel

Η Renault έχει καθιερωθεί στην αυτοκινητοβιομηχανία ως ο κατασκευαστής που έχει σχεδιάσει και κατασκευάσει κάποια από τα πλέον ευφάνταστα πρωτότυπα όλων των εποχών. Καλύτερη συγκυρία για να πράξει το ίδιο με τα ελαφρά επαγγελματικά της από την ΙΑΑ Transportation 2022 δεν θα μπορούσε να υπάρξει, οπότε το Hippie Caviar Motel έδωσε στους επαγγελματίες επισκέπτες μία καλή ιδέα των δυνατοτήτων των σχεδιαστών και μηχανικών της εταιρείας. Το όχημα ακολουθεί το πνεύμα του μεγαλύτερου –βασισμένου σε Trafic- Hippie Caviar Hotel που παρουσιάστηκε πέρυσι, αλλά αυτή τη φορά βασίζεται σε Kangoo L2 E-Tech Electric. Πρόκειται για μία μελέτη για τη δημιουργία ενός οχήματος που ανήκει στην κατηγορία ελεύθερου χρόνου, αλλά με τη φιλοδοξία (και τον εξοπλισμό) πέρα από ένα αυτοκίνητο περιπέτειας, να μπορεί να μεταβληθεί σε κατασκήνωση. Η αυτονομία φτάνει τα 285 χιλιόμετρα, και μέσα σε μόλις 30 λεπτά της ώρας ο οδηγός μπορεί να προσθέσει τουλάχιστον 170 χιλιόμετρα αυτονομία. Η ισχύς του ηλεκτρικού μοτέρ είναι 90 kW (120 hp), και η μπαταρία των 45 kWh μπορεί να φορτιστεί και σε DC παροχή των 80 kW. Μεγάλα τμήματα και επενδύσεις στο εσωτερικό προέρχονται από ανακυκλωμένα υλικά, ενώ τα προσφερόμενα αξεσουάρ είναι εξίσου καινοτόμα με την υπόλοιπη κατασκευή.

PreviousNext