Στη Διαρκή Επιτροπή Παραγωγής και Εμπορίου και στην επεξεργασία-εξέταση του σχεδίου νόμου του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών: «α) Κύρωση Σύμβασης Παραχώρησης Υπηρεσιών για τη χρηματοδότηση, λειτουργία, συντήρηση και εκμετάλλευση της Εγνατίας Οδού και τροποποίησής της, β) Κύρωση τροποποίησης της Σύμβασης Παραχώρησης Υπηρεσιών για τη χρηματοδότηση, λειτουργία, συντήρηση και εκμετάλλευση της Αττικής Οδού και γ) Κύρωση τροποποίησης της Σύμβασης Παραχώρησης της μελέτης, κατασκευής, χρηματοδότησης, λειτουργίας, συντήρησης και εκμετάλλευσης του Νέου Διεθνούς Αερολιμένα Ηρακλείου Κρήτης» μίλησε ο Περιφερειάρχης Δυτικής Μακεδονίας Γιώργος Αμανατίδης.
Ο κ. Αμανατίδης, που έδωσε το παρών στη χθεσινή συνεδρίαση, χαρακτήρισε ιδιαίτερα θετικό και χρήσιμο το έργο της Εγνατίας Οδού ΑΕ τα προηγούμενα χρόνια στη Βόρεια Ελλάδα, υπογραμμίζοντας ότι:
«στο πλαίσιο λειτουργίας της εισήγαγε καινοτομίες και νέες μεθόδους χρήσιμες για την παραγωγή δημοσίων έργων ενώ λειτούργησε με αποτελεσματικό τρόπο ως τεχνικός σύμβουλος σε άλλα θέματα».
Το στοιχείο που έθεσε ο κ. Αμανατίδης, γιατί ενδιαφέρει άμεσα την Περιφέρεια Δυτικής Μακεδονίας και πρέπει να εξεταστεί, είναι όπως είπε «η ταχεία ολοκλήρωση μελετών, η ταχεία υλοποίηση μεγάλων έργων υποδομής, ενταγμένα στο ΕΣΠΑ και στο Πρόγραμμα Δημοσίων Επενδύσεων που βρίσκονται σε εξέλιξη σύνταξης ή υλοποίησης ώστε η μεταβατική περίοδος να μην αποστερήσει πολύτιμο χρόνο».
Επίσης ο Περιφερειάρχης Δυτικής Μακεδονίας πρότεινε να υπάρξει μέριμνα για τη μετακίνηση προσωπικού και στις Περιφέρειες και όχι μόνο σε άλλους φορείς της Γενικής Κυβέρνησης ώστε να αξιοποιηθεί η γνώση και η εμπειρία των στελεχών.
Τέλος, ο κ. Αμανατίδης αναφέρθηκε και σε επιμέρους ζητήματα που αναφέρονται στη σχετική σύμβαση παραχώρησης και σχετίζονται με την Περιφέρεια Δυτικής Μακεδονίας όπως τα πλημμυρικά φαινόμενα στο ύψος της Νέας Νικόπολης, οι κατολισθήσεις στην Κρυσταλλοπηγή, η δυνατότητα του Ελληνικού Δημοσίου και των ΟΤΑ να σχεδιάσουν και να υλοποιήσουν έργα στα δίκτυα μεταφορών-συγκοινωνιών (Νίκη-Φλώρινα-Κοζάνη-Λάρισα, Κοζάνη-Ρύμνιο) χωρίς περιορισμούς και αξιώσεις από την παραχωρησιούχο εταιρεία, η λειτουργία υβριδικών διοδίων.