«Η Θεσσαλονίκη γίνεται πλέον αυτό που όλοι θέλαμε εδώ και χρόνια: Η πρωτεύουσα της νοτιοανατολικής Ευρώπης, η πρωτεύουσα των Βαλκανίων. Γίνεται ένας κόμβος, ένα σύγχρονος κόμβος μεταφορών και υποδομών», ανέφερε μεταξύ άλλων ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών, Κώστας Καραμανλής, μιλώντας στο προσυνέδριο της Νέας Δημοκρατίας στη Θεσσαλονίκη, με θέμα: «Τα μεγάλα έργα υποδομής που αλλάζουν την εικόνα της χώρας».
Κατηγορώντας ενθέτως την προηγούμενη κυβέρνηση, ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών σχολίασε: «Φανταστείτε ότι μιλούσαμε για σιδηροδρομικά έργα στη Θεσσαλονίκη και στην Ελλάδα και δεν είχαμε κάνει το αυτονόητο. Δεν είχαμε συνδέσει το λιμάνι της Θεσσαλονίκης ή το λιμάνι της Αλεξανδρούπολης με σιδηρόδρομο και με οδική σύνδεση. Λοιπόν, τελειώσαμε με τις ψεύτικες υποσχέσεις. Η οδική σύνδεση με τον προβλήτα 6 είναι πραγματικότητα και κατασκευάζεται. Το σιδηροδρομικό έργο έχει ήδη δημοπρατηθεί και θα είναι έτοιμο -διότι έχουμε αλλάξει τη διαδικασία παραγωγής σιδηροδρομικών Έργων με τη διαδικασία της μελετοκατασκευής, το δημοπρατήσαμε, θα το συμβασιοποιήσουμε μέσα σε 18 μήνες - και θα είναι έτοιμο το 2027».
Αναφέρθηκε επίσης στο flyover, που θα λύσει το κυκλοφοριακό πρόβλημα της Θεσσαλονίκης. «Έχει να γίνει παρέμβαση στον περιφερειακό από τότε που ο πρωθυπουργός αυτής της χώρας ήταν ο Κωνσταντίνος Μητσοτάκης», σημείωσε ο κ. Καραμανλής και πρόσθεσε: «Λοιπόν, αυτή η ιστορία με τα τελματωμένα έργα, με τα εργοτάξια που δεν τελειώνουν ποτέ, τώρα τελειώνει. Εμείς είμαστε η παράταξη που δεν λέμε μεγάλα λόγια, που εργαζόμαστε σκληρά και κάνουμε τα έργα αυτά πραγματικότητα».
Ο Υπουργός Υποδομών και Μεταφορών αναφέρθηκε, επίσης, στους οδικούς άξονες Θεσσαλονίκη – Έδεσσα και Δράμα – Αμφίπολη. «Όλα αυτά τα έργα αλλάζουν τη Βόρεια Ελλάδα, όλα αυτά τα έργα δεν είναι αποσπασματικά. Δεν αυτοσχεδιάζουμε στο Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών», τόνισε ο κ. Καραμανλής, υπενθυμίζοντας ότι από το συνολικό προγραμματισμό έργων ύψους 13 δισ. ευρώ έχουν ήδη δημοπρατηθεί τα 7 δισ. και έχουν συμβασιοποιηθεί, δηλαδή έχουν εκκινήσει, τα 3,5 δισ. ευρώ. Συμπλήρωσε, επίσης, ότι «τελειώνει το λεγόμενο ορφανό χιλιόμετρο της Ποτίδαιας και τόνισε ότι: Θα παραδώσουμε το έργο νωρίτερα από το χρονοδιάγραμμά μας. Δεν έχει ξανασυμβεί αυτό το πράγμα, είναι από τις λίγες φορές, που συμβαίνει».