Τροχοί & TIR

Κικίλιας για τις λιμενικές υποδομές

Για το cargo οι ρυθμοί ανάπτυξης στη μεταπολίτευση δεν ήταν σε καμία περίπτωση ικανοποιητικοί
Δευτέρα 08/09/2025 - 11:31
Κοινοποίηση στα Social Media
.

«Καταλαβαίνω ότι για να αναπλαστεί, να πάρει περιβαλλοντικές εγκρίσεις, να βγει σε δημοπρασία και να ολοκληρωθεί ένα λιμάνι, συχνά απαιτούνται τόσα χρόνια, ώστε τελικά το παραλαμβάνει η επόμενη γενιά», υπογράμμισε ο Υπουργός Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής, Βασίλης Κικίλιας, μιλώντας στο συνέδριο της ηλεκτρονικής έκδοσης «Ημερησία» στο πλαίσιο της ΔΕΘ, σημειώνοντας για τις υποδομές cargo ότι οι ρυθμοί ανάπτυξης στη μεταπολίτευση δεν ήταν σε καμία περίπτωση ικανοποιητικοί, και επισημαίνοντας ότι: 

«Εδώ, είμαστε υποχρεωμένοι να βρούμε τρόπο να τρέξουμε πιο γρήγορα τις διαδικασίες. Μια στρατηγική επένδυση στο λιμάνι της Αλεξανδρούπολης έδειξε πώς μια υποδομή μετατρέπεται σε κρίσιμο ενεργειακό κόμβο με πολλαπλές δυνατότητες. Ομοίως, πρέπει να κινηθούμε με τέτοιους ρυθμούς σε cargo, LNG, bulk, αλλά και στις μαρίνες που λείπουν από τη χώρα μας και τα νησιά μας».

Σχετικά με το πάγωμα των τιμών στα εισιτήρια της ακτοπλοΐας, ο κ. Κικίλιας τόνισε ότι η πολιτική της κυβέρνησης έχει στο επίκεντρο τη μεσαία τάξη και τη μέση ελληνική οικογένεια. «Με ανακοινωμένες αυξήσεις στην ακτοπλοΐα 15% λόγω αλλαγής καυσίμου σε πιο οικολογικό, βρήκαμε λύση: αξιοποιήσαμε ανταποδοτικά το πράσινο ταμείο και δώσαμε το 50% της μείωσης των λιμενικών τελών, ενώ ο ανταγωνισμός έφερε μειώσεις έως και 32% στις τιμές των εισιτηρίων. Επιπλέον, δώσαμε 42 εκατ. ευρώ μεταφορικό ισοδύναμο στους νησιώτες και προχωρούμε σε νέο διαγωνισμό τετραετίας για τις άγονες γραμμές, ώστε να εξασφαλίζεται σταθερότητα και καλύτερη εξυπηρέτηση στα νησιά».

PreviousNext