Η Ford αιφνιδίασε τους πάντες όταν αποκάλυψε ότι, με πρωταρχικό στόχο να προσφέρει το απόλυτο, αποφάσισε να επιστρατεύσει για την ολοκαίνουργια γενιά του «πολεμικού» της pick-up έναν κορυφαίο, σε προδιαγραφές, τεχνολογίες και απόδοση, κινητήρα βενζίνης, ο οποίος έρχεται να καλύψει με το παραπάνω ακόμα και τις υψηλότερες απαιτήσεις των αγοραστών του.

Σε μία πρωτοφανή κίνηση για τα ευρωπαϊκά δεδομένα, το νέο Ranger Raptor παίρνει κίνηση όχι από πετρελαιοκινητήρα, αλλά από έναν twin-turboV6 βενζινοκινητήρα 3.0L EcoBoost, ο οποίος βελτιστοποιήθηκε ειδικά για την περίσταση από τους μηχανικούς της Ford Performance, προκειμένου να αποδίδει μέγιστη ισχύ 288 PS και ροπή στρέψης που φτάνει τα 491 Nm. Ο V6 κινητήρας διαθέτει, μεταξύ άλλων, ένα ιδιαίτερα συμπαγές μπλοκ κυλίνδρων από συμπιεσμένο μείγμα γραφίτη-σιδήρου, που είναι περίπου 75% ισχυρότερο και έως 75% πιο άκαμπτο από το σίδηρο που χρησιμοποιείται στις παραδοσιακές μεθόδους χύτευσης. 

Από εκεί και πέρα, η Ford Performance εξασφάλισε ότι ο κινητήρας του νέου Ranger Raptor προσφέρει άμεση απόκριση στις εντολές του οδηγού στο πάτημα του γκαζιού, σε συνδυασμό με ένα αγωνιστικής προέλευσης σύστημα anti-lag,παρόμοιο με αυτό που είδαμε για πρώτη φορά στα Ford GT και Focus ST, το οποίο επιτρέπει τη στιγμιαία και on-demand αύξηση της ισχύος. Το νέο σύστημα anti-lag, το οποίο διατίθεται στο πρόγραμμα Baja, διατηρεί την περιστροφή των δύο υπερσυμπιεστών για έως και 3 δευτερόλεπτα αφού ο οδηγός σηκώσει το πόδι του από το γκάζι, επιτρέποντας έτσι ταχύτερη επιτάχυνση στις εξόδους των στροφών ή στις αλλαγές σχέσεων, όταν ο οδηγός πατήσει ξανά το γκάζι.

1

Επιπλέον, ο κινητήρας είναι προγραμματισμένος με ένα ανεξάρτητο προφίλ αύξησης της πίεσης υπερπλήρωσης (boost) για κάθε μία από τις 10 σχέσεις του αυτόματου κιβωτίου, με στόχο την περαιτέρω βελτιστοποίηση των επιδόσεων. 

Ενδιαφέρον, επίσης, στοιχείο αποτελεί το mode με το οποίο οι οδηγοί του νέου Ranger Raptor μπορούν να επιλέξουν τον ήχο κινητήρα που προτιμούν πιέζοντας απλά ένα μπουτόν στο σπορ τιμόνι.